Beantwoord

Gast wifi-instellingen

  • 7 April 2022
  • 4 reacties
  • 586 Bekeken

Beste Cummunity,

 

Na contact te hebben gemaakt met de klanten service ben ik hier terecht gekomen.

Ik heb een vraag over de Gast wifi-instellingen.

Hoe kan je een wachtwoord aanmaken bij je Gast wifi ? het is mij tot heden niet gelukt de wifi naam kan ik wel veranderen maar niet het wachtwoord en zo staat deze wifi verbinding gewoon onbeveiligd open.

via de admin kom ik wel bij de instellingen maar op een of andere manier springen de grijze vakjes van willekeurig wachtwoord gewoon automatisch aan en kan ik niks meer invoeren.

Of misschien heeft het met chromebook te maken?

de screen shots zijn even omgekeerd afgebeeld het is de onderste die als eerste komt en daarna de bovenste dit is wat er gebeurd.

 

 

 

icon

Beste antwoord door Boris 8 April 2022, 11:16

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7

Hi @RollsRoyce ,

Thanks voor je bericht! Het aan- en uitzetten van het Gastnetwerk kan je versimpelen door naar My T-Mobile Thuis te gaan: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Hier kan je de instellingen gemakkelijk wijzigen. Doe je het liever via de instellingen van het modem zelf, is het handig om eerst via de ‘sliders’ achter de wifi-verbindingen, de verbinding aan te zetten. Op deze manier kan je gebruik maken van het gastnetwerk. Wil je het laten weten of het via deze manier wel lukt? We horen het graag van je.

Hi @RollsRoyce ,

Thanks voor je bericht! Het aan- en uitzetten van het Gastnetwerk kan je versimpelen door naar My T-Mobile Thuis te gaan: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Hier kan je de instellingen gemakkelijk wijzigen. Doe je het liever via de instellingen van het modem zelf, is het handig om eerst via de ‘sliders’ achter de wifi-verbindingen, de verbinding aan te zetten. Op deze manier kan je gebruik maken van het gastnetwerk. Wil je het laten weten of het via deze manier wel lukt? We horen het graag van je.

Dank u wel voor uw reactie !! het is niet gelukt ik stuur hier de screenshot die zijn gemaakt van het hele gebeuren.

Hij springt automatisch naar een open wifi zonder beveiliging na het op slaan.

 

 

Of is het niet mogelijk een pasword op de gast wifi te zetten ?

Reputatie 7

Hi @RollsRoyce ,

Ik vermoed dat er iets niet goed verloopt in het modem, ook ik kan geen verbinding hiermee maken. Wil je testen of een fabrieksreset zorgt dat deze weer toegankelijk is? Hoe je deze precies doet, vind je op onze Wiki: 

Ik hoor graag of heeft gewerkt!