Beantwoord

Geen internet

  • 6 October 2022
  • 6 reacties
  • 80 Bekeken

Hebben er meer mensen last van dat internet en draadloos tv niet werken in Amersfoort?

 

icon

Beste antwoord door Lisa 7 October 2022, 08:13

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Hi @Just DD, heel erg bedankt voor je terugkoppeling! Excuses dat dit niet helder naar jou is gecommuniceerd, want je hoort hier inderdaad volledig van op de hoogte te zijn. Ik ben super blij dat je inmiddels weer van een goedwerkende verbinding geniet. Zojuist heb ik de vergoeding van de uren dat je zonder diensten zat in orde gemaakt. Dit kun je terugvinden in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties.

Mocht je nog eens problemen ondervinden, laat het dan vooral weer weten. Dan ga ik je daar met liefde bij helpen, zodat je weer zo snel mogelijk probleemvrij bent. Voor nu alvast een heel mooi weekend! 😊

Lisa bedankt voor je reaktie. 

Tmobile blijft in gebreke ik had vanmorgen om 07.45 pas weer internet verbinding. Vanaf gisteren 14.30 uur. In deze tijd zonder vermelding kan dit niet. Ik zou via email geïnformeerd worden maar niets hiervan. Compensatie is ook geen optie maar gedupeerde klanten hebben geen service of rechten. U moet maar wachten of beter afwachten werd mij verteld. Zo slecht dit!!! een Unlimited Data voucher kan alleen als je een mobiel abonnement hebt van Tmobile. Hier wordt gebruik gemaakt van kpn en dan heb je hier niets aan. Delen via hotspot werkt niet wanneer je besparingen hebt ingesteld. Al met al geen toevoeging dus. Ik ben benieuwd naar de  antwoorden van tmobile want  2 medewerkers hebben toegezegd telefonisch contact met mij op te nemen.!!!

Reputatie 7

Hi @Just DD, heel goed dat je hier op de Community aanklopt! Allereerst excuses voor deze situatie, want ook wij willen dat je te allen tijde van een perfecte verbinding geniet. Momenteel speelt er inderdaad een algemeen probleem in Amersfoort en er wordt ontzettend hard aan een oplossing gewerkt. Ik ben heel blij om te zien dat één van mijn collega's jou al heeft voorzien van een Unlimited Data voucher. Mocht je er nog eentje nodig hebben, dan hoor ik dat graag. We doen er alles aan om jou en de andere klanten die ditzelfde probleem ervaren weer zo snel mogelijk online te krijgen. 

Nog altijd geen internet, zo waardeloos dit en helpdesk zegt gewoon: ja er is ergens storing! U moet gewoon afwachten. Dit kan toch niet anno 2022!!!

Ik heb al meerdere keren in mijn tmobile thuis app storing gekeken en dan wordt er aan gegeven dat er geen storing is. Wanneer ik bel met helpdesk zeggen ze dat er weer wel storing is. Echt slechte informatie vanuit T mobile en nog altijd geen internet🤑🤑😱🤬

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Just DD  Heb je Hier al gekeken of er storingen zijn in je wijk?

Reageer