Geen internet

  • 27 March 2023
  • 8 reacties
  • 85 Bekeken

Ik heb geen internet.Het wereldbolpictogram voor internet is rood verlicht. Ik woon in Meppel 

Cal van Odido 1 jaar geleden

Hoi @Esraali, bedankt voor de uitgebreide informatie die je kon aanleveren, dit moet natuurlijk snel opgelost worden! Ik heb meteen een duik voor je genomen in de verbinding en het lijkt erop dat er nog een paar klanten zijn in jouw wijkcentrale die een probleem ervaren. Daarom ga ik dit snel doorzetten naar de technische dienst en zij gaan de beste oplossing hierbij zoeken.

Heel graag zorg ik voor een tijdelijke oplossing, alleen vond ik geen T-Mobile, Ben of Tele2 mobiel abonnement dat gekoppeld is aan jouw account. Mocht iemand in jouw huishouden toch een van deze drie abonnementen hebben, geef het vooral aan.

Voor nu ga ik hard voor je werken aan een permanente oplossing, hier houden wij je van op de hoogte!

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Esraali 

Heb je de mediaçonverter ook voor even van het stroom gehaald? En welke lampjes zie je hierop branden, knipperen of uit?

Loopt de internetkabel ook naar de WAN poort van je router?

Ja ik heb .

LAN is branden ,LOS is rood (knipperen), PON is uit, en POWER is branden .@Waqqas

Reputatie 7
Badge +15

@Esraali 

Er komt geen glasvezel signaal binnen, heb je ook in je My T-Mobile account onder storingen gekeken of er misschien een storing is op jouw adres?

Ik heb gekeken.Er is geen storing in Meppel

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Esraali, bedankt voor de uitgebreide informatie die je kon aanleveren, dit moet natuurlijk snel opgelost worden! Ik heb meteen een duik voor je genomen in de verbinding en het lijkt erop dat er nog een paar klanten zijn in jouw wijkcentrale die een probleem ervaren. Daarom ga ik dit snel doorzetten naar de technische dienst en zij gaan de beste oplossing hierbij zoeken.

Heel graag zorg ik voor een tijdelijke oplossing, alleen vond ik geen T-Mobile, Ben of Tele2 mobiel abonnement dat gekoppeld is aan jouw account. Mocht iemand in jouw huishouden toch een van deze drie abonnementen hebben, geef het vooral aan.

Voor nu ga ik hard voor je werken aan een permanente oplossing, hier houden wij je van op de hoogte!

Bedankt,

ik heb T-mobile number maar het staat geregistreerd op naam van mijn zus Hoe kan ik de door u genoemde tijdelijke oplossing krijgen?. @Cal 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Esraali 

Dat geeft niet, dat je aangeeft dat er iemand is met een T-Mobile nummer is al voldoende.

Een moderator kan je een voucher voor 7 dagen onbeperkt internet geven.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Esraali, ik heb je zojuist de vouchercode in een privébericht naar je toe gestuurd! 

Reageer