Geen internet, wel WIFI

  • 4 April 2023
  • 6 reacties
  • 90 Bekeken

Sinds gisteren hebben we geen internet meer, wel wifi verbinding met de Zyxel T50 router.

Alles geprobeerd, de gebruikelijke stappen. 

 

Is er te zien of er wel fysiek signaal binnenkomt? Gisteren hebben ze werkzaamheden in de straat uitgevoerd, waarschijnlijk voor glasvezel. 

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @Hout en Vorm, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad dat er iets niet goed gaat! Ik heb dit daarom meteen doorgezet naar onze techneuten. Zij gaan hier naar kijken en voor je aan de slag. Zodra ze hier meer over weten, wordt er contact met je opgezocht! Als je in de tussentijd nog vragen hebt, stel ze gerust. 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Hout en Vorm 

Is de wereldbol op de Zyxel rood? En welke lampjes branden of knipperen er op de mediaconverter? Loopt de internetkabel vanuit de mediaconverter naar de WAN poort van de Zyxel?

Je kan in je My T-Mobile account onder storingen ook kijken of er misschien een storing is op jouw adres.

Er is geen storing, 2g en 5g knipperen en de wereldbol is volledig uit. We hebben geen mediaconverter, enkel draadloos internet hier op de zaak. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Hout en Vorm, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad dat er iets niet goed gaat! Ik heb dit daarom meteen doorgezet naar onze techneuten. Zij gaan hier naar kijken en voor je aan de slag. Zodra ze hier meer over weten, wordt er contact met je opgezocht! Als je in de tussentijd nog vragen hebt, stel ze gerust. 

Reputatie 7
Badge +15

@Hout en Vorm 

Oh, ik las het verkeerd je hebt dus een koperverbinding.

Beste allen,

 

Het lijkt weer te werken, we hebben weer internet. Enig idee wat er aan scheelde? 

 

Bedankt

Bart

Reputatie 7
Badge +15

@Hout en Vorm 

Misschien was er een probleem met het infrastructuur of was er een kleine storing bij T-Mobile.

Reageer