geen internet wifi


Ik heb al een maand geen wifi internet.  er brandt geen pictogram op de modem.  helaas heeft de monteur al een maand geen tijd gehad om langs te komen

 


This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @darekskora 

Betreft dit een DSL verbinding en is de modem rechtstreeks op het KPN ISRA punt aangesloten? Wat voor een ISRA (aansluitpunt heb je?

De DSL kabel zit ook in de DSL poort?

 

Reputatie 7
Badge +15

@darekskora 

Is er toevallig ook een oranje en witte draad? Die kan je ook testen in plaats van rood en wit.

Mocht het nog niet werken dan zou je eens kunnen kijken waar deze kabel vandaan komt, misschien de meterkast?

Reputatie 7

Hi @darekskora, super om te lezen hoe goed @Waqqas jou al op weg helpt! Ook ik ben gelijk met je mee gaan kijken, want ik wil dat jij zo snel mogelijk weer van een goede wifi-verbinding gebruik kunt maken. Achter de schermen zie ik dat jij nog een afspraak dient in te schieten met onze monteursservice Guidion. Heb je onlangs al wel op de link die jij via een e-mail/sms hebt gekregen geklikt? Ik zie zelf namelijk (nog) geen afspraak in het systeem. Mocht de link niet meer werken, dan hoor ik het graag en zorg ik dat er een nieuwe jouw kant op komt. Ik wil echt dat dit zo snel mogelijk wordt gefixt! 💪

kabels bestellen lost niets op.  guildion heeft geen tijd om een ​​datum vast te stellen vanaf  MAAND ...

 

Reputatie 7

Hoi @darekskora,

Thanks voor je bericht! In dit geval raad ik aan om direct contact op te nemen met de monteurslijn via 020-3232767. We zien terug dat dit in dit geval dé oplossing kan zijn om een afspraak te maken met de monteur. Wil je ons laten weten of het zo lukt? We horen het graag van je. 

helaas weten ze nog steeds niet wanneer ze een afspraak kunnen maken met een monteur omdat ze zoveel werk hebben...

Reputatie 7

Hoi @darekskora,

Heb je wel een tijdsindicatie kunnen doorgeven via de SMS die je hebt ontvangen? Mocht je dat al hebben gedaan, ga ik het graag voor je na hoe we deze afspraak zo snel mogelijk kunnen laten doorgaan.

Ik heb alle uren ingesteld

Reputatie 7

Hoi @darekskora,

Thanks voor je bericht! Ik heb direct contact gelegd met ons contactpersoon om te kijken of we de afspraak zo snel mogelijk kunnen doorzetten. Ik wacht nog op een terugkoppeling, maar houd je daarvan graag op de hoogte.