Geen Thuis Internet

  • 27 February 2023
  • 9 reacties
  • 124 Bekeken

Mijn thuis internet doet het nog steeds niet. Wanneer wordt dit opgelost?!

Sinds woensdag 22/02 hebben wij geen internet thuis, ik heb al een keer gebeld en volgens de medewerker zou het vrijdag de 24e, uiterlijk de 25e worden opgelost. Ik hoop op z'n minst een compensatie voor deze periode en natuurlijk z.s.m. een oplossing.

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @KarlaAryana, ik help je hier graag mee. Kan je een aantal vragen voor mij beantwoorden?

 

  • Brandt het WAN lampje op het modem continue groen?
  • Brandt het FO-link lampje continue groen of oranje, of knippert deze op de Media Converter?
  • Staan de dipswitches op de Media Convertergoed? Dit kan je in dit topic bekijken: 

 

 

Kan je het modem en Media Convertereen powerflip geven? Dit doe je zo:

 

  1. Haal het modem en de Media Converter van het stroom
  2. Stop na twintig seconden de stroomstekker van de Media Converter en het modem weer in het stopcontact.

 

Doet alles het weer? Zo niet, help ik je verder!

 

 

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @KarlaAryana, ik help je hier graag mee. Kan je een aantal vragen voor mij beantwoorden?

 

  • Brandt het WAN lampje op het modem continue groen?
  • Brandt het FO-link lampje continue groen of oranje, of knippert deze op de Media Converter?
  • Staan de dipswitches op de Media Convertergoed? Dit kan je in dit topic bekijken: 

 

 

Kan je het modem en Media Convertereen powerflip geven? Dit doe je zo:

 

  1. Haal het modem en de Media Converter van het stroom
  2. Stop na twintig seconden de stroomstekker van de Media Converter en het modem weer in het stopcontact.

 

Doet alles het weer? Zo niet, help ik je verder!

 

 

Het een-na-laatste laatste lampje knippert groen.

Wij hebben vaak de modum en de media converter van de stroom gehaald zoals in jullie video's online.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @KarlaAryana, bedankt voor de informatie. Ik heb hiervoor een monteur aangestuurd! Je ontvangt een bericht om een afspraak in te plannen met de monteur van Guidion. Hopelijk ben je snel weer helemaal up and running. Kan je mij laten weten of alles het weer doet nadat de monteur langs is geweest? Talk soon.

De monteur ia afgelopen vrijdag langsgeweest en heeft het direct kunnen maken. Heel fijn, maar ik vind het wel behoorlijk zonde dat we anderhalve week zonder Wi-Fi of internet hebben gezeten, terwijl we wel gewoon het volledige maandbedrag hebben moeten betalen. Kunnen jullie hier nog iets voor ons betekenen aangezien wij geen gebruik hebben kunnen maken van jullie services?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @KarlaAryana 

Bij een storing die langer duurt dan 12 uur krijg je een compensatie, hier lees je hoe die compensatie berekend wordt :

https://www.consumentenbond.nl/mobiel-abonnement/geld-terug-bij-netwerkstoringen

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @KarlaAryana, de vergoeding heb ik meteen aangemaakt. Je ontvangt het te verrekenen bedrag op een volgende factuur. Het bedrag zal afgetrokken worden van je maandbedrag. Ook heb ik je een bevestiging toegestuurd per e-mail zodat je kunt inzien wat de exacte hoogte van de vergoeding is. Geniet van jouw verbinding en alvast een prachtig weekend toegewenst! 😄

Hi Jason,

 

Heel fijn dankjewel.

Fijne weekend.

Wij hebben mail ontvangen als bevestiging en via deze chat dat wij gecompenseerd worden eind deze maand maar toch is de hele contributie ervan afgehaald, wij willen graag ons compensatie. 

Reputatie 7
Badge +16

@KarlaAryana Ik heb bewust aangegeven dat het bedrag op een “volgende” factuur verrekend wordt. Dit zal hoogstwaarschijnlijk de factuur van april zijn, aangezien op 10 maart de voorlopige administratie op de factuur van maart al gestart was. Geen zorgen! Je ontvang de verrekening op een aankomende factuur.

Reageer