Geen verbinding T-mobile thuis

  • 25 February 2023
  • 3 reacties
  • 41 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Hallo, ik heb een T-mobile thuis abonnement en sinds 2 dagen geen internetverbinding. Ik heb al geprobeerd de modem te resetten (Zyxel T-50), maar er brandt nog steeds helemaal geen lampje bij de wereldbol. Nu lees ik dat de storing alleen voor de glasvezelverbinding gold, dus maak ik nu een eigen topic aan om te achterhalen wat het probleem is. 

Groet, Romy 

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @Romy-v, goed dat je hiervoor een eigen topic bent gestart. Ik ben meteen voor je gaan kijken. Er zit waarschijnlijk een fout buiten in de kabel. Ik heb dit doorgezet naar onze techneuten. Dit kan een paar dagen duren, waarschijnlijk moet er een monteur van KPNNetwerkNL komen om dit op te lossen. In de tussentijd kan ik je voorzien van een 4g unlimited data voucher, zodat je een netwerk kan creeën door middel van een hotspot verbinding via je mobiele telefoon. Wil je deze ontvangen? Ik hoor graag van je terug.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Romy-v, komt voor de bakker! Je ziet 'm snel in je privéberichten verschijnen. Ondertussen werken wij nog hard voor je door om tot een permanente oplossing te komen! 🙂

Beste Tommie,

Dank voor je reactie en hulp. Ik zou graag een data voucher ontvangen. 

Groeten,

Romy

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Romy-v, goed dat je hiervoor een eigen topic bent gestart. Ik ben meteen voor je gaan kijken. Er zit waarschijnlijk een fout buiten in de kabel. Ik heb dit doorgezet naar onze techneuten. Dit kan een paar dagen duren, waarschijnlijk moet er een monteur van KPNNetwerkNL komen om dit op te lossen. In de tussentijd kan ik je voorzien van een 4g unlimited data voucher, zodat je een netwerk kan creeën door middel van een hotspot verbinding via je mobiele telefoon. Wil je deze ontvangen? Ik hoor graag van je terug.

Reageer