Beantwoord

Geen wifi meer

  • 7 April 2023
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

Goedenavond,

Mijn internet is afgesloten omdat ik eigenlijk zou overstappen maar dat niet op tijd heb geannuleerd. Dus ik heb contact opgenomen met de klantenservice. Deze jongen gaf aan dat ik opnieuw een abonnement moest afsluiten dus dit heb ik aangevraagd. Afgelopen dinsdag kreeg ik een email waarin stond dat de aanvraag geannuleerd is omdat er al een lopend internet abonnement actief is op mijn adres, maar ik kan nog steeds geen gebruik maken van wifi. Hierdoor moet ik elke dag een unlimited bundel van Tele2 nemen omdat ik vanuit huis werk. Kan ik weer worden aangesloten? Hartelijk dank!!

icon

Beste antwoord door eric 8 April 2023, 10:32

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Als je een overstapservice hebt aangevraagd bij een nieuwe provider heeft deze een claim op de lijn gedaan.  Weer een nieuwe provider (t-mobile gaat je een nieuw abonnement leveren) kan niet zolang de huidige provider de verbinding nog niet op opgeleverd heeft staan waarna hij weer overgenomen kan worden.

Enfin, dit helpt allemaal niet in een snelle oplossing.  Maar het begint dat de provider waar je eigenlijk een nieuw abonnement zou nemen dat abonnement EN de afmeldingen naar KPN voor de lijnhuur welke zou hebben gedaan, goed afwikkelen. 

Nog een tip voor je mobiel,  je kunt elk Tele2 abonnement per maand verhogen en verlagen. Dus in je mijn.tele2.nl selecteer je een unlimited data, dan kom je ergens tussen de 25 en 30 euro uit. Als je nieuwe abonnement weer is opgeleverd zet je in die omgeving je databundel weer terug.

Reageer