Beantwoord

Geen wifi verbinding

  • 26 December 2022
  • 2 reacties
  • 100 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Beste T-Mobile Community, 

 

Sinds vanavond heb ik ineens, uit het niets, geen internetverbinding meer. Netflix stond op ( via m'n chromecast) en het beeld bleef ineens op "laden" staan.

Toen bleek dat ik geen internetverbinding meer had ben ik eerst de modem en router gaan uitschakelen, gewacht en weer ingeschakeld. Ik ben online gaan zoeken naar hhulpvia de tmobile kanalen maar vanwege 2e Kerstdag en het na 18u was is niemand meer bereikbaar helaas. Ik hen mijn installatieboekje erbij gepakt maar helaas. Al die tijd geen internet en geen tv.  Ik heb op de reset knop van m'n modem gedrukt maar het lampje van het wereldbolletje staat uit. 

Kan ik nog iets specifieks doen of is het helaas tot morgen even "afwachten"? 

Alvast bedankt voor diegene die de moeite nemen en anders hoop ik morgen meer duidelijkheid te krijgen. 

Vriendelijke groet, Sophia

icon

Beste antwoord door Anonymous 27 December 2022, 19:39

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @SeM., goed dat je hier een topic voor aanmaakt, het liefst zie ik snel dat je weer helemaal online bent! Ik las dat je inmiddels al contact hebt gehad met een collega van mij en dat zij een monteur voor je heeft aangestuurd. Ik ben meteen de agenda van Guidion voor je na gaan kijken en als je op ‘afspraak wijzigen’ klikt in je persoonlijke afspraaklink kan je nu ook een afspraak maken voor donderdag 29 december 2022 tussen 12:00 en 13:59 uur. Let er graag op dat ik je afspraak nog niet gewijzigd heb omdat ik niet wist of dit tijdstip je ook daadwerkelijk uitkwam. Daarom raad ik je aan om snel je afspraaklink te openen via de email en SMS die je van Guidion hebt ontvangen. 

Mocht je het zelf snel willen oplossen dan raad ik je aan om na te gaan of je nog andere internetaansluitingen in huis hebt behalve degene die je nu gebruikt. Vaak zit er ook een aansluiting in de meterkast die beter werkt. Post ook gerust een foto van je internetaansluiting zodat we met je mee kunnen kijken.

Dit komt snel goed! 

Hoi @SeM., goed dat je hier een topic voor aanmaakt, het liefst zie ik snel dat je weer helemaal online bent! Ik las dat je inmiddels al contact hebt gehad met een collega van mij en dat zij een monteur voor je heeft aangestuurd. Ik ben meteen de agenda van Guidion voor je na gaan kijken en als je op ‘afspraak wijzigen’ klikt in je persoonlijke afspraaklink kan je nu ook een afspraak maken voor donderdag 29 december 2022 tussen 12:00 en 13:59 uur. Let er graag op dat ik je afspraak nog niet gewijzigd heb omdat ik niet wist of dit tijdstip je ook daadwerkelijk uitkwam. Daarom raad ik je aan om snel je afspraaklink te openen via de email en SMS die je van Guidion hebt ontvangen. 

Mocht je het zelf snel willen oplossen dan raad ik je aan om na te gaan of je nog andere internetaansluitingen in huis hebt behalve degene die je nu gebruikt. Vaak zit er ook een aansluiting in de meterkast die beter werkt. Post ook gerust een foto van je internetaansluiting zodat we met je mee kunnen kijken.

Dit komt snel goed! 

 

Bedankt @Cal ! Ik had al inderdaad een afspraak ingepland op het eerstvolgende moment en dat is 4 januari. Helaas was as. donderdag niet meer als optie te kiezen. 

Ik heb alles nagecheckt en van alles uitgezocht, opgezocht. Het gebeurde ook vanuit het niets zonder dat ik met mijn modem bezig was. Heel vervelend maar ik ben blij dat er een monteur naar gaat kijken. Zonder internet is het toch wel erg lastig. 

 

 

Reageer