Geen Wifipunt, wel op factuur

  • 15 April 2023
  • 7 reacties
  • 104 Bekeken

Reputatie 2

Goedemiddag,

Eens in de zoveel tijd loop je even door je abonnementen heen… En wat mij opviel, op mijn T-Mobile Thuis factuur staat een Wifipunt á €2,50 per maand. Ook krijg ik die het eerste jaar gratis, dus het bedrag is onder de streep €0,00.

Echter, volgens de factuur en mijn abonnement zou ik een Zyxel WAP6807 moeten hebben, maar deze heb ik nooit ontvangen. Heel slecht dat ik daar nu achter kom, zeker gezien het feit dat mijn abonnement al sinds circa augustus 2022 loopt…

Hoe zit dit en kunnen jullie mij even op weg helpen?


7 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @RLeltz, ik heb het meteen nagekeken! Ik zie dat je in je installatiepakket een modem, glasvezelkastje, wifi versterker en TV Box hebt ontvangen. Heb je deze wifi versterker helemaal niet gezien? Groetjes, Ishana

Reputatie 2

Hoi @RLeltz, ik heb het meteen nagekeken! Ik zie dat je in je installatiepakket een modem, glasvezelkastje, wifi versterker en TV Box hebt ontvangen. Heb je deze wifi versterker helemaal niet gezien? Groetjes, Ishana

Hi @Ishana! Ik heb de WiFi versterker inderdaad niet gezien. Sterker nog, ik heb omdat mijn WiFi tegenviel op zolder (ligt niet aan T-Mobile, soms is de afstand gewoon te groot en is beton niet fijn) gebruik gemaakt van mijn 2 KPN (vloeken in de kerk) versterkers.

 

Als ik die van T-Mobile had gehad, was dat natuurlijk een veel betere optie!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @RLeltz, het vreemde is dat het wifipunt wel aangemeld en geregistreerd is bij verzending. Was de doos al open toen je deze geleverd kreeg?

Reputatie 2

Niet dat ik weet, maar heel eerlijk, durf ik dat nu ook niet meer met zekerheid te zeggen.

Mijn zorg is nu met name, ik betaal €2,50 per maand voor iets wat ik niet heb/gebruik. Maar als ik het stopzet, moet ik waarschijnlijk de apparatuur terugsturen… Maar die heb ik niet, dus kan ik ook niet terugsturen…

De inmiddels betaalde maanden wil ik best voor mijn rekening nemen, gezien ik hier ook best nalatig in ben geweest om hiernaar te kijken en er actief op te reageren.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @RLeltz, goed dat je weer iets van je laat horen.

Ik ga het volgende voor je doen; zet het abonnement maar stop op het wifi punt. Als je dit gedaan hebt laat het dan weten, ik meld het wifi punt dan af in mijn systeem. Hierdoor zul je geen boete ontvangen. Als het goed is betaal je sinds augustus voor het eerst voor het wifi punt omdat de 12 maanden korting is verlopen. Ik zal daarom augustus en september voor je vergoeden. Dit is twee keer €2,50 en zal na vergoeding worden verrekend met een volgend factuur. Laat maar weten als je het abonnement hebt aangepast, dan regel ik de rest! 

Reputatie 2

Hi @Tommie van Odido ,

wat een fijne service! Zojuist het wifi-punt opgezegd!

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @RLeltz, bedankt voor je reactie.

Ik heb zojusit het wifi punt handmatig afgemeld. Daarnaast heb ik augustus en september vergoed. Dit zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur. Ik wens je nog een hele fijne dag! 

Reageer