Beantwoord

goedkoopste wifi abonnement in woning met glasvezel

  • 12 July 2021
  • 6 reacties
  • 64 Bekeken

Reputatie 4

Goedendag,

ik woon momenteel in een ouder huis met dsl lijn, hierop gebruik ik wifi only abonnement, werkt voor mij alleen prima en voordelig, nu ga ik misschien verhuizen naar een nieuwbouwwoning, daar zit glasvezel in, wat betekent dit als ik hierheen verhuis? Moet ik dan glasvezel afnemen en meer betalen per maand voor iets wat ik niet nodig heb? Of hoe gaat dit?

mvg

icon

Beste antwoord door Dave2121 12 July 2021, 11:54

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi Dave2121,

Als je ouders momenteel een DSL abonnement hebben kunnen ze dat gewoon blijven gebruiken.

In nieuwbouw woningen zijn vaak alleen nog maar glasvezel aansluitingen die worden aangelegd. Daar is sneller internet op te leveren, vooral de upload wordt hoger. Internet abonnementen via zijn ook via glasvezel als “internet only” te leveren. Maar de optie TV is ook mogelijk. Welke aansluiting beschikbaar is, en welke snelheden deze glasvezel via T-Mobile geleverd kunnen worden vind je in de postcode check.

Reputatie 4

Ok bedankt Eric,

ik woon al op mezelf trouwens🤣 maar toch bedankt! Ok maar houdt dit dan in dat ik met het traagste abonnement op glasvezel niet toch duurder uit ben als nu?

Reputatie 7
Badge +14

Ik weet niet wat je nu betaald, maar als je de postcode checker gebruikt dan zie je ook direct welke aansluit en maandelijkse kosten ermee gemoeid zijn. Let ook even op de klantvoordeel mogelijkheden. Unlimited spraak/data mobiel + snelste vast internet op jouw adres = € 50,-.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Dave2121 

De prijzen voor DSL en glasvezel zijn hetzelfde, dus 30 euro voor internet Basic, 35 euro voor internet Fast en 40 euro voor internet Premium als er ODF beschikbaar is. De prijzen zijn exclusief klantvoordeel.

Kijk ook even op de postcodecheck van T-Mobile met de nieuwe postcode want er zou GPON glasvezel kunnen liggen waar T-Mobile nog niet over kan leveren en een verhuizing kun je eenvoudig in gang zetten in je T-Mobile thuis account.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Dave2121 ,

Als je op postcode-check klikt zoals @eric  aangeeft. Hier kan je dan de prijzen vinden van glasvezel abonnementen. Je weet dan gelijk of het duurder is of niet.

Reputatie 4

Bedankt iedereen👍🏻👍🏻 Dus het kost me hetzelfde per maand? Dan is mn vraag beantwoord bedankt, postcode weet ik nog niet woningen worden nog gebouwd

Reageer