Goedemiddag
Ik probeer het nu een keer op deze manier. Die mega lange wachttijden en standaard reacties bij de klantenservice hebben me helaas nog steeds niet verder geholpen
Sinds half oktober zijn we klant bij Tmobile omdat ze bij ons in de wijk glasvezel hebben aangelegd. Bij het aansluiten ging al van alles mis, maar na heel veel heen en weer bellen, kon het niet opgelost worden door TMobile of een monteur. Uiteindelijk hebben we zelf iemand geregeld en nu hebben we wel bekabelde tv en bekabeld internet boven. Was volgens de monteur van Guideon niet mogelijk! Bleek gewoon een kabeltje in de meterkast te zijn waardoor alles gewoon werkt
Maar daarmee is het wifi probleem helemaal nog niet opgelost. Sterker nog, we hebben hele slechte wifi, lees beter geen wifi. Ondanks een wifi versterker, ons netwerk op 2.4 gezet ipv 5. Ik weet het niet meer wat te doen. Ik word er moedeloos van. Om over jullie beroerde klantenservice maar te zwijgen. Volgens hun is alles correct aangesloten, ze zien idd dat er een slechte wifi verbinding is, maar hebben geen antwoord hoe we het op kunnen lossen.
Nu heb ik via de monteur van Guideon begrepen dat de fout in het wijkkastje (!) zou kunnen zitten, maar hij weet niet bij wie ik daarvoor moet zijn.
Zoals je misschien kunt begrijpen word ik er een beetje moedeloos van en ben ik er klaar mee. Ik wil gewoon dat het opgelost wordt en dat alles naar behoren werkt.