Hoe kan ik goede service krijgen als lange klant???

  • 28 April 2023
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Ik heb van de week 2 uur aan de telefoon gezeten met een mevrouw die geen monteur wou sturen naar ons adres. Ze zei dat ze de wifi ging opsplitsen in 2, dan zouden al onze wifi problemen weg gaan (nou mooi niet dus, zijn er alleen maar meer problemen bij gekomen)

Voor meer context: We hadden 3,5 week lang wifi die de hele tijd wegviel, boven, met wifi versterkers, helemaal geen wifi. 2 uur lang gebeld, mevrouw aan de telefoon ging de wifi opsplitsen en dit zou dan helpen. Nope. Ik heb nog steeds geen wifi. En nu, ik werk vanuit huis, dit had ik ook vermeld aan de mevrouw aan de telefoon, dat ik vanuit thuis werk en dus mijn laptop moet verbinden via de wifi en een vpn. Nu telkens als ik hem connect aan de VPN valt die wifi weg.

 

Ze willen nog steeds geen monteur laten komen om onze wifi te fixen, niet iedereen in dit huis heeft unlimited dus die 3.5 week dat we op onze data alles moesten doen, komt ook lekker terug op ons factuur… Ik hang nu ook al 1.5 uur in de wachtrij bij T-mobile, want ik kan mijn werk niet doen zo, ik wil gewoon overstappen. Dit slaat ZO nergens op jongens.. Hoe krijg ik goeie service als een loyale klant?

Wellicht kan een andere provider mij beter helpen want dit is echt niks….. schandalig.

Waqqas 11 maanden geleden

Hallo @Shaykat06 

Heb je de modem al eens voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achterop de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld?

Gaat het alleen om de WiFi dus bekabeld werkt het wel naar behoren of valt het bekabeld en via de WiFi weg met een rood lampje op de modem?

Ook geef je aan als je je laptop verbindt met een VPN dan valt de WiFi weg, het blijft wel goed zonder VPN?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Shaykat06 

Heb je de modem al eens voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achterop de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld?

Gaat het alleen om de WiFi dus bekabeld werkt het wel naar behoren of valt het bekabeld en via de WiFi weg met een rood lampje op de modem?

Ook geef je aan als je je laptop verbindt met een VPN dan valt de WiFi weg, het blijft wel goed zonder VPN?

Reageer