Beantwoord

Huawei router - exchange my router to the router with Mesh function

  • 13 December 2022
  • 6 reacties
  • 125 Bekeken

Hi, 

I would like to use a mesh functionality in my home. Currently, I have a Huawei router. That doesn’t seem to support mesh. I also notice that the Wi-Fi falls out more and more and I have to reset the router every few days.

T-mobile says that they do not advise to get my own router because then they cannot trouble shoot and support if something doesn’t work. So I don’t want that. But they also would not exchange my current device (I was told on the phone). But I think the current router is not working properly anymore. 

What should I do? How do I arrange a mesh network at my home? Is there really no option to get a router upgrade?

 

(trouwens, sorry voor het Engels, ik spreek ook nederlands :) ) 

icon

Beste antwoord door MonikaWillemsDurickova 9 January 2023, 11:46

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @MonikaWillemsDurickova

Het klopt dat voor het uitzoeken van een eventuele storing het modem van TM moet worden aangesloten. Hier op de community zijn ook genoeg andere gebruikers met hun eigen netwerkapparatuur.  Of je dus het modem vervangt of niet is dus een beetje je eigen keuze. 

Is er een ticket aangemaakt over de wegvallende verbinding en het regelmatig moeten resetten van je modem? 

Reputatie 7

Hi @MonikaWillemsDurickova, super dat je via deze weg aanklopt! Fijn dat @Seccie je al wat meer informatie heeft gegeven. Je hoort geen wegvallende verbinding te hebben, dus ik wil graag een uitzondering voor je maken en heb een swap van het modem aangevraagd. Ik wil checken of je probleemvrij bent met het Zyxel T-50 modem. Je kunt de bestelling van dit nieuwe modem volgen in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/bestellingen. Laat je het hier weten of de problemen die je omschrijft als sneeuw voor de zon zijn verdwenen met het Zyxel modem? Ik hoor het graag! 😁

Hi @MonikaWillemsDurickova, super dat je via deze weg aanklopt! Fijn dat @Seccie je al wat meer informatie heeft gegeven. Je hoort geen wegvallende verbinding te hebben, dus ik wil graag een uitzondering voor je maken en heb een swap van het modem aangevraagd. Ik wil checken of je probleemvrij bent met het Zyxel T-50 modem. Je kunt de bestelling van dit nieuwe modem volgen in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/bestellingen. Laat je het hier weten of de problemen die je omschrijft als sneeuw voor de zon zijn verdwenen met het Zyxel modem? Ik hoor het graag! 😁

Hi Lisa, 

ah, dat is super fijn! Ik zie de bestelling inderdaad. Ik laat het weten, zodra ik het modem heb getest! :) 

Reputatie 7

Hi @MonikaWillemsDurickova, helemaal toppie - merci! 🎈 Maak er nog een mooie dag van. 

Hi @MonikaWillemsDurickova, super dat je via deze weg aanklopt! Fijn dat @Seccie je al wat meer informatie heeft gegeven. Je hoort geen wegvallende verbinding te hebben, dus ik wil graag een uitzondering voor je maken en heb een swap van het modem aangevraagd. Ik wil checken of je probleemvrij bent met het Zyxel T-50 modem. Je kunt de bestelling van dit nieuwe modem volgen in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/bestellingen. Laat je het hier weten of de problemen die je omschrijft als sneeuw voor de zon zijn verdwenen met het Zyxel modem? Ik hoor het graag! 😁

Hi Lisa, 

Ik heb het nieuwe modem nu paar dagen getest en het lijkt nu weer goed te werken! :) 

Reputatie 7

Hi @MonikaWillemsDurickova, wat super om dit te lezen! 🎉 Dankjewel voor het doorgeven. Mocht je nog ergens hulp bij kunnen gebruiken, klop dan gerust weer aan. 

Reageer