ik kan mijn e reader niet meer koppelen met wifi

  • 28 April 2023
  • 1 reactie
  • 324 Bekeken

Reputatie 1

Ik zat eindelijk in een chat met de klantenservice en werd er toen uitgegooid, maar misschien kunnen jullie mij helpen?

Kirty (28-4-2023 14:54:21): Hallo, ik ben Kirty. Wat kan ik voor je doen vandaag? 
Ik (28-4-2023 14:56:09): Goedemiddag, ik heb problemen om mijn e reader te koppelen met wifi. Ik heb verder op alle andere apparaten gewoon wifi. Gereset, zelfs mijn e reader helemaal opnieuw geinstalleerd maar het lukt gewoon niet. Nu heb ik sinds een paar maanden een nieuwe router gekregen. Daarvoor deed hij het wel gewoon.  Ik heb gelezen dat iemand een gastnetwerk heeft aangemaakt en het toen wel lukte. hoe doe ik dat? 

Of hebben jullie andere suggesties? Ik heb nu een ZYXEL T50 modem en een KOBO Nia die het voorheen wel gewoon deed,
 

Tommie van Odido 11 maanden geleden

Hi @ErikaVen, welkom op onze Community!

Als alle andere apparaten wel verbinding kunnen krijgen, ligt het waarschijnlijk aan de E-reader. Wat je eventueel nog kan proberen is om bandsteering uit te zetten en je frequenties te splitsen. Hoe je dit doet wordt in dit topic uitgebreid uitgelegd!  

 

 

Werkt dit niet? Dan raad ik aan om contact op te zoeken met de support van Kobo.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ErikaVen, welkom op onze Community!

Als alle andere apparaten wel verbinding kunnen krijgen, ligt het waarschijnlijk aan de E-reader. Wat je eventueel nog kan proberen is om bandsteering uit te zetten en je frequenties te splitsen. Hoe je dit doet wordt in dit topic uitgebreid uitgelegd!  

 

 

Werkt dit niet? Dan raad ik aan om contact op te zoeken met de support van Kobo.

Reageer