Beantwoord

Internet op Huawei

  • 2 December 2022
  • 7 reacties
  • 84 Bekeken

Kan ik mijn huidige oude modem omruilen voor een nieuwere b.v. Een Zyxel?

dit ivm regelmatig wegvallen internet via wifi

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 3 December 2022, 09:58

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @brand034 

Heb je thuis glasvezel of DSL en er zijn geen problemen met bedraad internet?

Maak je alleen gebruik van de Huawei of heb je hier nog eigen netwerk apparatuur achter aangesloten? Je kan de Huawei ook eens voorzien van een fabrieksreset, misschien dat het dan beter gaat?

Indien je eigen netwerk apparatuur hebt verwijd deze dan eens en test de verbinding met alleen de Huawei.

Ik heb alle resets al gedaan en alles opnieuw ingesteld. Maar het blijft onstabiel. 
Met name op de IPhone die geeft wel drie streepjes signaal aan maar de verbinding geeft dan geen internet!  Ik heb alleen een TP Link repeater voor boven. 

Reputatie 7
Badge +15

@brand034 

En hoe ervaar je de WiFi verbinding wanneer je de TP-LINK versterker verwijderd en verbinding maakt met de WiFi van de Huawei?

Ik heb geen zin om alle stappen nog eens een keer door te lopen. Alles al geprobeerd en gedaan! Ik wil graag antwoord op mijn vraag. Kan ik mij. huawei omruilen voor een nieuwer modem?

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @brand034 

Heb je thuis glasvezel of DSL en er zijn geen problemen met bedraad internet?

Maak je alleen gebruik van de Huawei of heb je hier nog eigen netwerk apparatuur achter aangesloten? Je kan de Huawei ook eens voorzien van een fabrieksreset, misschien dat het dan beter gaat?

Indien je eigen netwerk apparatuur hebt verwijd deze dan eens en test de verbinding met alleen de Huawei.

 

Ik heb geen zin om alle stappen nog eens een keer door te lopen. Alles al geprobeerd en gedaan! Ik wil graag antwoord op mijn vraag. Kan ik mij. huawei omruilen voor een nieuwer modem?

Goedemorgen wacht even op een reactie van de moderators hopelijk kunnen ze je verder helpen!

Fijn weekend.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @brand034, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Ik heb het Huawei modem omgeruild voor een Zyxel T-50. Je zult de Zyxel binnen enkele dagen ontvangen. Morgen of woensdag ontvang je tevens een track&trace-code per e-mail zodat je de bezorgstatus te allen tijde nauwgezet in de gaten kunt houden. Zo weet je precies wanneer het pakket geleverd wordt! 😄

De Huawei mag, nadat de Zyxel aangesloten is, bij een milieustraat afgeleverd worden - deze hoeft niet teruggestuurd te worden naar het retouradres.

Top

Reageer