Beantwoord

Internet stopt er mee, nieuwe klant

  • 15 March 2022
  • 6 reacties
  • 124 Bekeken

Reputatie 1

Ik lees hier meerdere ervaringen dat het glasvezel internet het ineens niet meer doet en het rode knopje op ont brandt. Ik zat vanmiddag gewoon lekker in de tuin naar spotify te luisteren en poefff weg internet. Zit nu zonder internet en god mag weten wanneer de monteur komt. Ik baal hier enorm van want ik kijk nu ook 2 weken tv via internet  heb nu dus niks en hoge kosten aan internetverbruik via mijn mobiel.  De eerste factuur is nog niet eens afgeschreven. Gebeurd dit vaker dan 1 keer?

 

En is er een mogelijkheid om vergoeding te krijgen voor internet? Mijn kleine data mobiele abbonnement trek ik zo leeg. Dat wordt een dure grap.

icon

Beste antwoord door Waqqas 15 March 2022, 21:28

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @K Bakker 

Wanneer het rode LOS lampje brandt op de Huawei ONT dan ontvangt de ONT geen signaal.

Kan je eens een foto maken van het glasvezelaansluitpunt en de ONT? En een herstart van de ONT helpt niet?

Een moderator kan je een voucher voor 7 dagen unlimited internet geven, deze kan je op een (prepaid T-Mobile simkaart gebruiken als hotspot bijvoorbeeld.

Reputatie 1

Nou een voucher zou fijn zijn.  Daarnaast ben ik vooral benieuwd of dit regelmatig gebeurd. Zo vanuit het niets...heel irritant. Google home etc, niets werk meer. En we zitten best veel thuis nu.

Reputatie 1

Gedoe,want krijg foto al niet geuoload. Maar klantenservice heeft dat ook bevestigd. Hoop dat monteur snel komt

Reputatie 7
Badge +15

@K Bakker 

Een rode LOS lampje hoort eigenlijk niet voor te komen, een knipperende PON kan wel eens voorkomen.

Reputatie 1

Los brand tich rood

Reputatie 1

Opgelost!! Eind van de middag was KPN er al. Bleek verkeerde stekker uit kast in wijk getrokken te zijn. Mijn stekker dus.....Ga er vanuit dat het eenmalig  is. Super fijn dat het binnen 30 uur is opgelost.