Beantwoord

IPTV blokkede op t-54Zyxel

  • 28 April 2023
  • 15 reacties
  • 162 Bekeken

  • is nieuwsgierig
  • 0 reacties

Ik las ergens dat een fix door kan gevoerd worden ik heb nieuwe modem van T-54 zenders lopen telkens vast 

icon

Beste antwoord door Raoul89 5 July 2023, 12:26

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @MDSD 

Voor haprerend beeld staan er in dit topic ook wat tips, hopelijk helpt het.

Hallo,

 

Kan er voor mij ook de fix uitgevoerd worden?

 

Bedankt,

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Raoul89 

Heb je IPTV van T-Mobile of van een andere aanbieder en is het tv kastje bekabeld aangesloten of via de WiFi?

Welke problemen ervaar je?

Niet van t-mobile en zonder kastje, via een app.

De gegevens worden wel geladen maar er komt geen beeld.

Reputatie 7
Badge +15

@Raoul89 

Ís het via een mobiele hotspot hetzelfde? Anders is er misschien een probleem bij de aanbieder.

Reputatie 7
Badge +14

De fix is al maanden standaard onderdeel van de modem software.  Die hoeft dus niet meer uitgerold te worden naar jou.

Zo'n iptv aanbieder maakt soms gebruik van allerlei buitenlandse servers, vooral als het zo'n aanbieder is die voor 10 euro heel veel zenders, Netflix, viaplay en hbo max allemaal in 1 aanbiedt :) 

Die worden ook vaak opgepakt door politie/justitie..

Maar bijvoorbeeld een app zoals mytuner, voor radio. Om maar even iets te testen, ook hierbij lukt het niet om verbinding te krijgen. . .

Reputatie 7
Badge +15

@Raoul89 

Heb je wel internetverbinding op de tv en werken andere apps? Anders kan je misschien de netwerkinstellingen resetten.

Ja de tv heeft gewoon verbinding (bekabeld)

Wat de iptv betreft, een kennis heeft exact dezelfde setup (tv-modem-abbo) en daar werkt het gewoon.

Reputatie 7
Badge +15

@Raoul89 

Geven alle apps aan dat er een probleem met de verbinding is? Kan je hem ook eens met de WiFi verbinden?

Via mobiele hotspot werkt alles wel.

Maar via gewone wifi niet.

Reputatie 7
Badge +14

Maar bijvoorbeeld een app zoals mytuner, voor radio. Om maar even iets te testen, ook hierbij lukt het niet om verbinding te krijgen. . .

Dus het lijkt meer een algemeen wifi uitdaging.  Die mytuner is op een mobiel, of ook op de tv? Doet youtube het wel op de tv?

Het probleem lijkt mij bij het modem te zitten.

Gezien het via hotspots wel allemaal werkt.

Mytuner staat als app op de tv btw.

Youtube is de enige app die het normaal doet.

Videoland ook niet al te best.

Iptv helemaal niet

Reputatie 7
Badge +6

@Raoul89 Werkt het inmiddels? Zo niet, ben je een nieuwe klant? T-Mobile heeft een flinke voorraad modems waardoor ze soms al een tijdje in de doos zitten voordat ze naar klanten gaan. Daarom staat er bij het aansluiten vaak nog een oude firmwareversie op. Meestal wordt die automatisch geüpdatet in de eerstvolgende nacht. Vanaf dan zou het moeten werken.

Het werkt inmiddels, ik denk dat inderdaad snachts het modem een update heeft gehad.

De dag erna werkte alles prima.

 

Reageer