Beantwoord

Kabel kapot tijdens aanleg glasvezel, nu geen internet

  • 13 April 2023
  • 2 reacties
  • 170 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Bij graafwerkzaamheden hebben ze vandaag rond 10 uur de kabel naar ons huis kapot gemaakt, waardoor wij sinds die tijd zonder internet zitten. Mijn kinderen hebben morgen en maandag allebei examens, dus ik had al naar KPN en de kabelbeheerder gebeld voor een oplossing. Hierbij werd gezegd dat het 2 werkdagen duurt voordat er iemand naar komt kijken en dat we onze provider voor een noodoplossing moesten vragen. Is er iets dat T-Mobile kan doen? We zijn al bezig met hotspots vanuit onze bundels, maar deze zijn nu ook bijna op en dan wordt het onmogelijk om wifi te hebben. 

icon

Beste antwoord door eric 13 April 2023, 19:00

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Als je de t-mobile klantenservice belt om de storing te melden kunnen ze je ook een voucher geven welke op een T-Mobile, Ben of Tele2 simkaart echt unlimited data biedt.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @abdol, goed dat je om hulp vraagt, dat is een lastige situatie! Ik was blij om te zien dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice om vouchercodes te regelen. Mocht je nog ergens hulp bij nodig hebben, laat het gerust weten. Voor nu heb ik er alle vertrouwen in dat de netwerkbeheerder KPN dit binnen een aantal werkdagen zal oplossen.

Ik wens je kids nog heel veel succes toe met hun tentamens! 

Reageer