Beantwoord

Kan niet inloggen in de modem

  • 11 April 2021
  • 1 reactie
  • 156 Bekeken

Reputatie 3

Hallo

Kan niet inloggen in de modem , ook niet na een fabrieksreset.Zag vanmorgen dat mijn thermostaat geen verbinding meer had , aanmelden lukt niet meer, ook stond de modem niet meer in de WiFi lijst. Na de fabrieksreset  maakt Zyxel punt ook geen verbinding meer met de modem, aanmelden lukt ook niet meer , mijn gehoortoestellen werken gedeeltelijk via WiFi ,gebruik ook WiFi voor e-health.,heel vervelend  allemaal als gedeeltelijk afhankelijk bent van goed werkend systeem.

 

Fishermann 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 13 April 2021, 17:12

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Fishermann, daar gaan we verbetering in aanbrengen, sorry dat hierdoor jouw gehoortoestellen niet helemaal werken! 

Kun je me vertellen welke lampjes er branden op het modem? Brandt het wereldbolletje bijvoorbeeld? 

Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Zodra ik je informatie binnen heb, kan ik aan onze kant de verbinding herstellen!

Reageer