Los lampje knippert rood

  • 18 April 2023
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

Beste medeweker, 

Gisteren sinds +/- 11:00 ineens geen internet meer. Het LOS knipperd 1 x per seconde rood.
Reeds contact gehad met de helpdesk deze hebben de storing erkend en gemeld. Echter kan ik nergens geen storings meldingen terugvinden (Regio 6006LP). Kunnen jullie zien of de storing is doorgezet?

PS: Ik vermoed een (patch) probleem in de wijkcentrale. Mijn buren hebben ook glasvezel maar wel gewoon internet.

Tommie van Odido 11 maanden geleden

Hi @donoewan, welkom op onze Community!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en heb een lijnmeting gedaan. Hierop is te zien dat er waarschijnlijk een lijnbreuk ergens zit. De wijkcentrale ontvangt geen optisch signaal. Ik heb dit doorgezet naar onze techneuten. Zij gaan naar de verbinding kijken en verdere acties ondernemen. Zodra ze meer weten, wordt er contact met je opgezocht! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @donoewan, welkom op onze Community!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en heb een lijnmeting gedaan. Hierop is te zien dat er waarschijnlijk een lijnbreuk ergens zit. De wijkcentrale ontvangt geen optisch signaal. Ik heb dit doorgezet naar onze techneuten. Zij gaan naar de verbinding kijken en verdere acties ondernemen. Zodra ze meer weten, wordt er contact met je opgezocht! 

Hi @donoewan, welkom op onze Community!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en heb een lijnmeting gedaan. Hierop is te zien dat er waarschijnlijk een lijnbreuk ergens zit. De wijkcentrale ontvangt geen optisch signaal. Ik heb dit doorgezet naar onze techneuten. Zij gaan naar de verbinding kijken en verdere acties ondernemen. Zodra ze meer weten, wordt er contact met je opgezocht! 

Ik heb zo het gevoel dat dit nog wel even gaat duren. Is het misschien mogelijk om tijdelijk een (prepaid?) simkaart en evt een dongle te krijgen (bruikleen)?

De medewerker die ik aan de telefoon had kon me niet voorzien in unlimited data (omdat ik al een unlimited abbonement heb), echter heeft het gezien hier thuis niet zoveel aan wanneer ik van huis ben. Ik voel me wel geholpen zijn als hierin voorzien kan worden.

Reputatie 7
Badge +9

@donoewan wij verkopen op dit moment geen mifi routers of internetsticks. 

Deze zou je zelf kunnen aanschaffen in combinatie met een prepaid kaartje van T-Mobile. Dit is echter wel op eigen kosten. Stel je schaft de producten aan, kan ik je wel voorzien van de unlimited vouchercodes om dan kosteloos gebruik te maken van ons 4G unlimited internet. De vouchercodes werken voor: T-Mobile, Tele2 of Ben simkaart (prepaid of abonnement; beide kan). 

Reageer