Beantwoord

LSC camera verbinden met nieuw netwerk


  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Gisteren is eindelijk de monteur geweest en we kunnen nu gebruik maken van internet. WiFi werkt prima. Het lukt echt niet om de beveiligingscamera te verbinden. 
Ik zit nu al op de 2.4g verbinding, het probleem is hier nog niet mee opgelost. 
 

heet iemand tips? 
 

alvast bedankt. 

icon

Beste antwoord door Waqqas 9 July 2022, 11:34

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

Reputatie 7
Badge +5

De camera maakt verbinding met het netwerk?

Geen beeld op de telefoon?

Reputatie 7

Hi @Ekya, welkom hier op de T-Mobile voor thuis Community! Super dat je sinds gisteren van jouw diensten kunt genieten. Ik wil ervoor zorgen dat de beveiligingscamera het ook zo snel mogelijk gaat doen. Mag ik vragen of jij misschien nog een tip in petto hebt @Waqqas? 💪

Reputatie 7

Gisteren is eindelijk de monteur geweest en we kunnen nu gebruik maken van internet. WiFi werkt prima. Het lukt echt niet om de beveiligingscamera te verbinden. 
Ik zit nu al op de 2.4g verbinding, het probleem is hier nog niet mee opgelost. 
 

heet iemand tips? 
 

alvast bedankt. 

Zet de wifi op het modem op WPA2 dat wil nog wel eens helpen bij de T54

De camera maakt verbinding met het netwerk?

Geen beeld op de telefoon?

De camera kan geen verbinding maken. 

Gisteren is eindelijk de monteur geweest en we kunnen nu gebruik maken van internet. WiFi werkt prima. Het lukt echt niet om de beveiligingscamera te verbinden. 
Ik zit nu al op de 2.4g verbinding, het probleem is hier nog niet mee opgelost. 
 

heet iemand tips? 
 

alvast bedankt. 

Zet de wifi op het modem op WPA2 dat wil nog wel eens helpen bij de T54

Hoe kan ik dat doen? 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ekya 

Log in op de router door in je webbrowser naar 192.168.1.1 te gaan en log in met admin en de Login Password die achter de router staat. Ga naar menu, netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, selecteer bij band eventueel 2,4 GHz indien de netwerken gesplitst zijn, kies onderaan bij beveiligingsprotocol alleen WPA2 en toepassen.

Hallo @Ekya 

Log in op de router door in je webbrowser naar 192.168.1.1 te gaan en log in met admin en de Login Password die achter de router staat. Ga naar menu, netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, selecteer bij band eventueel 2,4 GHz indien de netwerken gesplitst zijn, kies onderaan bij beveiligingsprotocol alleen WPA2 en toepassen.

Hartelijk dank voor de uitleg. Het lukt om aan te passen naar WPA2. Als ik vervolgens op toepassen klik blijft de website heel lang draaien en gebeurd er verder niets. 
Is hier ook nog een handige oplossing voor? 

Reputatie 7
Badge +15

@Ekya 

Dan doe je de aanpassing waarschijnlijk via een apparaat dat is verbonden met de WiFi, geen probleem het staat nu goed volgens mij. Ter controle kan je de pagina refreshen, inloggen en de instelling controleren.

Lukt het nu wel met de camera? En had je 2 netwerken voor 2,4 en 5 GHz of had je 5 GHz uitgezet bij de WiFi instellingen?

Hallo @Ekya 

Log in op de router door in je webbrowser naar 192.168.1.1 te gaan en log in met admin en de Login Password die achter de router staat. Ga naar menu, netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, selecteer bij band eventueel 2,4 GHz indien de netwerken gesplitst zijn, kies onderaan bij beveiligingsprotocol alleen WPA2 en toepassen.

Hartelijk dank voor de uitleg. Het lukt om aan te passen naar WPA2. Als ik vervolgens op toepassen klik blijft de website heel lang draaien en gebeurd er verder niets. 
Is hier ook nog een handige oplossing voor? 

Had iets meer geduld nodig. Alles werkt nu. Kunnen de instellingen zo blijven staan? 

Reputatie 7
Badge +15

@Ekya 

WPA2 kan blijven staan, heb je nu 2 gesplitste netwerken voor 2,4 GHz en 5 GHz of heb je 5 GHz tijdelijk uitgeschakeld?

Je kan kijken of 5 GHz weer inschakelen zonder problemen gaat of anders kan je kiezen voor 2 gesplitste netwerken zodat je de camera met het 2,4 GHz netwerk kan verbinden en de rest met het 5 GHz netwerk.

@Ekya

WPA2 kan blijven staan, heb je nu 2 gesplitste netwerken voor 2,4 GHz en 5 GHz of heb je 5 GHz tijdelijk uitgeschakeld?

Je kan kijken of 5 GHz weer inschakelen zonder problemen gaat of anders kan je kiezen voor 2 gesplitste netwerken zodat je de camera met het 2,4 GHz netwerk kan verbinden en de rest met het 5 GHz netwerk.

Heb nu 2 gesplitste netwerken. Ben al lang blij dat alles werkt dus laat het dan voorlopig maar zo staan.
Hartelijk dank voor de support!