Beantwoord

Missende titels Netflix door Wifi

  • 23 December 2021
  • 6 reacties
  • 99 Bekeken

Sinds gisteren mis ik een hoop titels binnen Netflix

Contact gehad met Netflix en zij geven aan dat het aan mijn “VPN of DNS” zou liggen, zelf heb ik geen idee hoe/wat ik kan aanpassen om dit werkend te krijgen.

Het basisprobleem is dat mogelijk de locatie niet klopt waardoor ik nu niet het huidige aanbod heb van Netflix.

Zodra ik via mijn mobiele gegevens kijk staat (bijv. Lucifer en Chicago med) wel in de lijst maar zodra het via onze Wifi is vind hij deze titels niet (zowel op tv, mobiel, laptop als xbox) Ligt dus duidelijk aan de wifi instellingen

In de tussentijd niets veranderd qua instellingen van de wifi of van het modem omdat ik dit niet snap ga ik hier ook mijn vingers niet aan branden :sweat_smile:

Telefonisch kon collega mij niet verder helpen gezien ze niet eerder van dit probleem gehoord had 

icon

Beste antwoord door Waqqas 23 December 2021, 17:37

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @ericaheij 

Volgens Netflix zou het inderdaad aan de netwerkverbinding liggen als niet alle titels worden weergegeven, kan je het eens bekabeld proberen?

@Waqqas  ook bekabeld zijn niet alle titels zichtbaar, van alles al geprobeerd, netflix verwijderd en opnieuw etc...

Reputatie 7
Badge +15

@ericaheij 

Bij glasvezel even de converter van het stroom halen of bij DSL de modem even herstarten helpt ook niet?

@Waqqas  beide heb ik 10 minuten uit de stroom gehad, modem ook een harde reset gehad. tnt geen effect

Waar ben je volgens https://www.iplocation.net?

Voor mij is dat Amsterdam (klopt niet, maar wel NL, dus goed genoeg voor Netflix?).

@sublimerote  Utrecht, wat aardig in de buurt is. Provincie klopt