Beantwoord

Modem vaak resetten

  • 3 April 2023
  • 7 reacties
  • 80 Bekeken

Reputatie 1

Nadat ik de afgelopen maanden al een aantal keer mijn modem heb moeten resetten, is het afgelopen week de spuigaten uitgelopen en heb ik vrijwel elke dag mijn modem moeten resetten, omdat mijn apparaten (laptop, telefoon, Chromecast met Google tv) geen verbinding konden maken met Wifi. Na een reset werkte het wel weer allemaal.

Nou maak ik sinds mei 2018 gebruik van T-mobile Thuis en heb nog steeds hetzelfde modem als wat ik destijds gekregen heb (de Huawei HG659). Zou het dus kunnen dat dit ligt aan het feit dat het modem inmiddels 6 jaar oud is? 

icon

Beste antwoord door RicoVld 7 April 2023, 14:45

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @RicoVld, goed dat je aan de bel trekt! De laatste tijd krijg ik hier vaker meldingen over met de Huawei. Ik daarom ook meteen een modem swap voor je in gang gezet. Je ontvangt dan de Zyxel T-50, alles over het modem is hier te lezen: 

 

 

Je ontvangt een bericht over de omruiling van het modem, de Huawei hoeven we ook niet meer retour. Wil je mij laten weten of de verbinding, na de installatie, weer is hersteld? Talk soon!

Reputatie 1

Dat klinkt goed, ik ga zeker laten weten of het werkt. Bedankt!

Reputatie 1

@Tommie Ik heb het modem nog steeds niet ontvangen, maar volgens de status in mijn account is de bestelling op 4 april al afgerond. Ik ben weliswaar overdag niet thuis in verband met werk, maar ik heb ook geen Niet Thuis-briefje of iets dergelijke gehad.. Moet ik hem wellicht in de winkel ophalen?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @RicoVld, dat kan kloppen. Ik heb meteen de zending erbij gepakt, en zie dat er compleet iets is misgegaan in ons systeem. Alles was doorgevoerd, echter is het modem nooit verzonden. Dit is nog nooit eerder voorgekomen, ik heb direct een nieuwe opgestuurd!😅 Deze gaat nu wel goed, excuus hiervoor. 

Reputatie 1

Geen probleem, kan gebeuren! Ik heb nu wel een bevestigingsmail gekregen waarin dit keer staat dat ik de Huawei terug moeten sturen. Nou wil ik dat natuurlijk prima doen, maar in de vorige bevestigingsmail stond dat dat niet hoefde en dat heb jij ook in dit topic aangegeven. Dus de vraag is, moet ik de Huawei terug sturen of niet?

Reputatie 7
Badge +9

@RicoVld bedankt voor je begrip. Ik snap de verwarring maar nee, dat hoeft niet. Zoals ik eerder ook al zei, deze mag in de kast of naar een inleverpunt!😄

Als je in de tussentijd nog vragen hebt of iets kwijt wilt, laat het gerust weten.

Reputatie 1

Hoi @RicoVld, goed dat je aan de bel trekt! De laatste tijd krijg ik hier vaker meldingen over met de Huawei. Ik daarom ook meteen een modem swap voor je in gang gezet. Je ontvangt dan de Zyxel T-50, alles over het modem is hier te lezen: 

 

 

Je ontvangt een bericht over de omruiling van het modem, de Huawei hoeven we ook niet meer retour. Wil je mij laten weten of de verbinding, na de installatie, weer is hersteld? Talk soon!

 

Prima, ga ik dat doen. Dank voor de hulp!

Reageer