modem werkt niet meer

  • 21 March 2023
  • 6 reacties
  • 61 Bekeken

Sinds gisterochtend geen signaal meer uit de modem . 2e en 3e lampje blijven uit . 3 maal met t mobile gebeld en zeggen dat ik een sms zal krijgen om een monteur langs te laten komen . Niet dus !! Heb t mobile opgezegd per 13 april en krijg nu echt het idee dat dit een vorm van pesten is. Het kan tot 7 dagen duren vertelde de laatste mevrouw gisteravond. Hoe bedoel je 7 dagen zonder internet, tv en telefoon. Schaam je T mobile 

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @djdrosten, ik had graag een andere ervaring gelezen. Het kan soms wat langer duren voordat er een monteur langs kan komen, ik zie inderdaad dat de collega het goed heeft doorgevoerd in ons systeem. Het is nu afwachten tot je bericht ontvangt om een afspraak in te plannen met een monteur. Omdat je de overstap al hebt aangevraagd kan ik niet veel meer doen in mijn systeem. Ook ik zal nu de monteur moeten afwachten. Kan je mij op de hoogte houden van dit proces?  

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @djdrosten 

Gaat dit om een glasvezel of DSL aansluiting? Indien glasvezel kan je de mediaçonverter eens voor even van het stroom halen en de internetkabel tussen mediaconverter en ONT vervangen?

Mocht het om DSL gaan dan lijkt er geen signaal aanwezig te zijn.

Zie ook dit topic want er zijn een aantal storingen in de regio's Hoogezand, Sappemeer en Veenendaal.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @djdrosten, ik had graag een andere ervaring gelezen. Het kan soms wat langer duren voordat er een monteur langs kan komen, ik zie inderdaad dat de collega het goed heeft doorgevoerd in ons systeem. Het is nu afwachten tot je bericht ontvangt om een afspraak in te plannen met een monteur. Omdat je de overstap al hebt aangevraagd kan ik niet veel meer doen in mijn systeem. Ook ik zal nu de monteur moeten afwachten. Kan je mij op de hoogte houden van dit proces?  

Het gaat er om dat ik een sms zou krijgen en geen 7 dagen kan wachten tot ik een monteur zie.

Hallo @djdrosten 

Gaat dit om een glasvezel of DSL aansluiting? Indien glasvezel kan je de mediaçonverter eens voor even van het stroom halen en de internetkabel tussen mediaconverter en ONT vervangen?

Mocht het om DSL gaan dan lijkt er geen signaal aanwezig te zijn.

Zie ook dit topic want er zijn een aantal storingen in de regio's Hoogezand, Sappemeer en Veenendaal.

het gaat om DSL en er is inderdaad geen signaal

 

Reputatie 7
Badge +9

@djdrosten de zeven dagen wachttijd is onze standaard verwerkingstijd. Dit is een indicatie, en wordt meestal eerder gerealiseerd! Is er in de tussentijd nog iets waar ik je mee kan helpen?

Bij thuis komst deed de modem het weer alles weer opnieuw ingesteld maar geen bericht van t mobile wat er nu aan de hand was. Kwam er per toeval achter omdat mijn deurbel weer afging.

Reageer