Beantwoord

Mpro Mesh setting wordt elke dag automatisch enabled

  • 17 November 2021
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb de 'Mpro Mesh' setting uit staan omdat ik deze niet gebruik, maar sinds een aantal dagen wordt deze elke keer weer automatisch ingeschakeld. Het gevolg is dat er dan geen verschillende SSID voor de 2.4Ghz en 5 Ghz ingesteld kan worden en dit gebruik ik wel omdat ik zeker wil zijn dat ik op 5 Ghz zit. Het gevolg is dat alle apparaten op 5Ghz de verbinding kwijtraken omdat het SSID van de 2.4 Ghz dan als SSID voor beide wordt genomen

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 18 November 2021, 15:54

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @deRover, top dat je het bespreekbaar maakt! Dit lijkt me een issue te zijn van de MPro-app zelf en is om die reden lastig te herleiden/op te lossen vanuit T-Mobile. Ik heb wel potentiële oplossingen die bij dit soort bugs vaak helpen:

  1. Heb je al geprobeerd de app volledig te verwijderen en opnieuw te installeren?
  2. Is de Mpro recent geüpdatet toevallig?
  3. Wat gebeurt er wanneer je de netwerken via My T-Mobile Thuis, of door in te loggen op het modem, scheidt? Springt de app dan wederom automatisch terug naar mesh?
  4. Gebeurt dit op elk apparaat dat je hebt of bijvoorbeeld enkel op Apple apparaten?

Mocht je in de gelegenheid zijn, dan is het vaak ook handig om Zyxel hierover in te lichten op hun supportforum!