Beantwoord

naam nieuwe Wifi kanalen na versterker aanpassen


Wijj hebben een versterker (Fritz) en nu hebben we naast ons ‘oude’ wifi kanaal twee nieuwe kanalen. Hiervan wil ik de namen wijzigen. Als ik echter inlog bij T-mobile Thuis zie ik alleen ons oude kanaal. Hoe kan ik die twee nieuwe/extra kanalen zien in T-mobile thuis en/of wijzigen?

icon

Beste antwoord door mdvnsrst 13 July 2021, 13:16

Bekijk origineel

29 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Als je hem bekabeld aansluit, inlogt op de Draytek en dan naar Diagnostics > DHCP Table gaat, is hij dus niet zichtbaar? Verder zijn mijn ideeën wel zo'n beetje op. Anders toch Wifi Plus eens proberen. Met deze opstelling zou je er maar 1 nodig hebben. Misschien de moeite waard om het een maand gratis uit te proberen?

@TMTV ik was tevreden en zit niet te wachten op extra kosten/wifi plus, ik wilde gewoon de namen van de wifi aanpassen. Nu heb ik ineens slechtere wifi dan vanochtend dat is toch wel raar? 

Reputatie 7
Badge +6

Raar is het zeker. Zoals gezegd ben ik door mijn ideeën heen. Misschien heeft iemand anders nog een suggestie.

@TMTV iigbedankt voor je hulp! Ik heb n u alles een paar keer gerest/fabrieksinstellingen en nu is het weer zoals het was :-)

Reageer