Beantwoord

NBA2K21

  • 30 May 2021
  • 9 reacties
  • 143 Bekeken

Goedenavond,

Ik heb even een  vraag. Mijn zoontje speelt via WiFi op de Playstation 4 het spel NBA2K21.

Hij krijgt steeds de volgende foutmelding: error code 56d85bb8. Vervolgens wordt het spel gestopt.

Weet iemand hier een oplossing voor? Op diverse forums lees ik dat de modeminstellingen van de Zyxel modem aangepast moeten worden maar ik kom hier niet helemaal uit.

Met andere spellen via de Playstion ervaart hij geen problemen.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Arnold de Zwart

icon

Beste antwoord door Lisa 2 June 2021, 11:49

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @arnold_74 

Hebben jullie een DSL of glasvezel abonnement?

Voor dit probleem is er maar 1 oplossing en dat is de Zyxel vervangen door een eigen modem/router.

Hier zijn meerdere topics over btw.

Dank voor je reactie! Wij hebben glasvezel. 

Ik las er inderdaad al het e.e.a. over.

Is er echt geen andere mogelijkheid dan een nieuw modem? Zou wel bizar zijn.

Reputatie 7
Badge +15

@arnold_74

Helaas is er op dit moment geen andere methode.

Met een eigen router zal vaste telefonie niet werken en het moet een router zijn die vlan ondersteuning heeft.

Het kan ook een router zonder vlan ondersteuning zijn maar dan moet er een extra switch worden aangeschaft.

Dank wederom. 

 

Bij de vorige modem had ik nooit problemen. Wat een gedoe. Ga maar eens bij T-Mobile vragen of ze een ander modem kunnen installeren want dit is blijkbaar goedkope troep.

Reputatie 7

Hi @arnold_74, super dat jij dit voor je zoontje aan het uitzoeken bent! Ik wil graag aan jou meegeven dat een ander modem sturen geen optie is, omdat wij alleen nog maar Zyxel modems toesturen. Ik wil je dan ook naar het onderstaande topic verwijzen waarin jij het antwoord van Folkert terug kunt lezen. Ik hoop dat deze tip ook voor jou werkt. Ik hoor het heel graag of het op die manier toch lukt om zonder problemen NBA2K21 te spelen! 💪

 

Hoi Lisa,

Poorten openzetten gaat helaas niet werken. Heb ik geprobeerd en blijkt ook uit andere forums. En zelf een modem installeren lukt mij niet.

Wel teleurstellend dat T-Mobile modems stuurt waarmee je dus (blijkbaar) geen online games kunt spelen. Was fijn geweest als ik dat van tevoren geweten had .

Is er een andere oplossing om dit probleem te verhelpen?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @arnold_74, het is natuurlijk ontzettend zuur dat dit probleem enkel bij NBA2K21 speelt, dat maakt het reproduceren ervan en het vinden van een sluitende oplossing lastiger. Ik vrees dat momenteel de enige optie is om inderdaad dan een eigen modem te gebruiken. Zoals we echter reeds in de privéberichten besproken hebben, is dat voor jou in principe geen gewenste optie. 

Wat ik uit ervaring weet, en dankzij mede-users, is dat de Fritzbox 7590 in dit geval prima werkt. Ik wil je supergraag helpen met de installatie, net als met mij ongetwijfeld veel andere users, zou dit dan toch het overwegen waard zijn? 

Dankjewel Jason wederom 👍.

Ik denk er even over na en laat het je weten.

Reputatie 7
Badge +15

En wie weet kan je op marktplaats een goede deal scoren ⚽

Reageer