Beantwoord

Ontzettend traag ladende Wi-Fi

  • 18 May 2021
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

Sinds een paar weken laadt mijn Wi-Fi ontzeeeettteeeeend traag op mijn iPhone en Smart-TV. Bedrade internet is wel snel, maar haal dan wel hoge ping. 

Ik heb letterlijk alle oplossingen van de site en community geprobeerd. Meerdere malen contact geprobeerd te zoeken, maar ik ben het spoor bijster.

T-mobile zegt zelf via de chat dat het kan gebeuren dat het sloom laadt, maar dat vind ik belachelijk. Ik betaal niet zoveel per maand om op mijn iPhone 2 minuten te wachten totdat mijn webpagina of app is ingeladen of ik 5 minuten moet wachten totdat mijn serie via Netflix op mijn Smart Tv is geladen. 

Kan iemand mij hier mee helpen?

Deze opties heb ik allemaal uitgevoerd: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/internet-wifi/problemen/trage-wifi

icon

Beste antwoord door Boris 21 May 2021, 12:37

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Hi @DylanoRaysus ,

Goed dat je het bij ons aankaart! Ik help je graag met het kijken naar de juiste oplossing. Wat ik je van te voren wil meegeven, is dat Wifi erg afhankelijk is van de omgevingsfactoren. Bijvoorbeeld de afstand tot het modem, een blokkade (muren) of een netwerk van de buren. We kunnen niet alles aanpassen, maar we kunnen het wél optimaliseren! Zo ben ik erg benieuwd of de tips en tricks uit dit topic (link is klikbaar) je verder helpen. Zo niet; wil je me laten weten welke stappen je hebt doorlopen en wat de resultaten zijn? Dan kunnen we kijken wat we kunnen doen om dit op te lossen.

Als aanvulling hierop. Via mijn 4G werkt alles snel, maar ook bij WiFi van anderen! Ik wil niet echt mijn 4G bundel gebruiken als ik thuis ben. Dus T-Mobile KOM

MET EEN OPLOSSING GRAAG!

Reageer