Beantwoord

Problemen met de nieuwe router

  • 15 October 2022
  • 20 reacties
  • 143 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 11 reacties

De activeringsdatum had gisteren moeten zijn, hoewel als ik naar de T-Mobile-applicatie ga, het me vertelt dat het installatiepakket onderweg is, maar in werkelijkheid is het enkele dagen geleden aangekomen en het internetapparaat is al correct geïnstalleerd, we hebben een signaal wifi maar we hebben geen internetverbinding.

icon

Beste antwoord door NFL 15 October 2022, 13:46

Bekijk origineel

20 reacties

Beste,

 

Hier hetzelfde probleem. Installatie datum was 14-10. Heb gisteren de modem aangesloten met dsl kabel. Wel verbinding, maar helaas geen internet. Lampje van het aardbolletje zou moeten branden, maar dat gebeurt niet.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @NFL 

De status in je T-Mobile thuis account wordt automatisch bijgewerkt zodra er een werkende internetverbinding is.gaat het om DSL en is de modem rechtstreeks op het KPN aansluitpunt aangesloten? Zou je eens een foto kunnen maken van het aansluitpunt?

Hierbij een foto van het aansluitpunt

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @SemenLisa 

Werkt de andere poort op het aansluitpunt ook niet? Anders is het wel duidelijk dat er geen signaal is.

Helaas zelfde verhaal. Hoe zou dit op te lossen zijn?

Ik ben hetzelfde, ik heb de modem aangesloten op een KPN-poort en op de router zie je de aan / uit-lampjes, de 2 g en de 5 g-lampjes maar niet de internetverbinding

Ik heb wifi maar geen internet.

Reputatie 7
Badge +15

@SemenLisa 

Wacht even op de reactie van een moderator, die kunnen een monteur aansturen.

@NFL indien je nog een poort hebt op het aansluitpunt dan zou je die eens kunnen proberen, misschien heb je ook nog iets van onderstaande in de meterkast?

 

dit is mijn huidige situatie

de enige internettoegangspoort is degene die ik je heb gestuurd

 

Ik heb zojuist de status van mijn bestelling in de applicatie bekeken en het pakket en de installatie worden momenteel ontvangen, de status is niet bijgewerkt, kan dat het probleem zijn?

Reputatie 7
Badge +15

@NFL 

De linker poort doet ook niks? Dus de kabel die naar dit punt komt, komt van buiten de woning en in de meterkast is verder ook geen KPN kabel in een blauwe mantel te zien of een telefoonkabel met de draden rood blauw oranje wit?

Dat is de enige internetpoort in het hele huis, maar feit is dat ik deze week ben verhuisd, maar drie jaar geleden was er een andere huurder die ook het internet had gecontracteerd met T-Mobile, en de poort gebruikte die ik gebruik Ik nu.

drie maanden geleden*

Wat de vorige huurder deed, was zijn router verwijderen en toen ik aankwam, installeerde ik de mijne nieuw.

Dus de internetpoort werkt perfect

Ik heb het al opgelost, er was een verkeerde kabel, heel erg bedankt voor je hulp.

Reputatie 7

Hi @NFL, super om te lezen dat je het probleem zelft hebt opgelost - topper! 😁 Merci voor het melden. Geniet van jouw verbinding en weet dat je hier altijd kunt aankloppen als je vragen hebt. 

Hi @SemenLisa, heel goed dat je ook in dit topic aan de bel hebt getrokken! Ik wilde je graag verder helpen, maar ik zie dat één van mijn collega's mij al voor is geweest. Er komt dan ook zo snel mogelijk een monteur bij jou langs om je online te krijgen. Laat je het hier weten als jouw verbinding up and running is? 🍀

Reputatie 7
Badge +3

@NFL 

er was een verkeerde kabel

UTP kabel (RJ45 = groot) aangesloten op de WAN, i.p.v. de telefoon kabel (RJ11 = klein)?

De WAN aansluiting gebruik je als je glasvezel hebt, maar de DSL is het oude vertrouwde KPN koper.

Reageer