Beantwoord

Problemen met ontvangen e-mail op Mac, iPhone en iPad

  • 23 July 2021
  • 4 reacties
  • 177 Bekeken

Sinds deze week heb ik problemen met het ontvangen van mijn e-mail (externe provider) op mijn Mac, iPhone en iPad. De webmail van de provider werkt wel en ook via mobiel internet (niet T-Mobile) gaat het goed op al mijn devices. Echter zodra ik op mijn thuis netwerk zit, ontvang ik geen e-mail meer. Ik krijg een ‘server timed out’ bericht. Ik heb mijn modem ook al gerestart, maar dat heeft niet geholpen.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 26 July 2021, 10:37

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @avdkrogt, van harte welkom op de Community!

Gaat het om de webmail van T-Mobile Thuis of om een eigen privé e-mailadres? Omdat je namelijk aangeeft dat het e-mail van een externe partij betreft, wordt het lastig ondersteuning te bieden, maar ik help natuurlijk zo goed mogelijk mee! Dit klinkt namelijk als een tijdelijke server-error die we een paar maanden geleden gedurende drie dagen hebben gehad. Als ik je goed begrijp, heb je dit probleem niet wanneer je e-mail verzendt, klopt dat? 

Tot nu toe ervaar je de time out alleen op Apple apparatuur zo te zien, maak je thuis ook nog gebruik van andere apparaten waarop je kunt testen?

Sinds vorige week krijg ik geen emails zowel op mijn laptop als op mijn iphone binnen.

Gebruik outlook !

Heb een andere telefoon , kan het met instaleren te maken hebben?

Het werkte op de vorige telefoon prima.

Alvast dank.

Sinds vorige week krijg ik geen emails zowel op mijn laptop als op mijn iphone binnen.

Gebruik outlook 

Heb een andere telefoon , kan het met instaleren te maken hebben?

Het werkte op de vorige telefoon prima.

Alvast dank.

Reputatie 7

Hoi @Peter Aafjes,

Goed dat je aan de bel trekt! Ik ben erg benieuwd waar het precies fout gaat. Ben je in de mogelijkheid geweest om ons Wiki topic te bekijken en te volgen? Hierin leggen we precies uit wat de juiste instellingen zijn: 

Kom je met deze stappen verder? We horen het graag.

Reageer