Beantwoord

Returned equipment

  • 7 October 2022
  • 5 reacties
  • 59 Bekeken

Hello,

I returned the equipment for T-mobile huis internet through the postNL. But I got an email that it’s not returned yet. Can you check please? 

 

Thank you

 

Nari Kim

icon

Beste antwoord door Lisa 7 October 2022, 11:09

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @nari8897, thanks a lot for checking this! I directly took a look into the system and I see that we received the partial hardware. I see that the modem is missing. Did you send all the equipment back to us? If so, do you still have the shipping receipt. If you share this over here I can make an adjustment in the system so the system knows that you returned all the equipment. Please let me know, because I lope to help you. 

Hello, 

Thank you for your reply. I am sure that I put everything I initially received from the package in one box when I return it. Of course I put the modem in the box as well. And I attached the shipping receipt below.

 

Reputatie 6
Badge +5

Thanks for sending the shipping receipt @nari8897. No worries, we're going to fix this! It looks like something went wrong in the distribution center, they probably didn't register the modem as returned. There is a change that you will receive an invoice because of this. If this happens, can you please send another message in this topic so we can make a credit invoice for you? Thank you in advance!

Thank you for your help! But yesterday I got another email that the equipment was not returned yet… Can you check again for me please? Below, you can check the content of email I received yesterday. Thank you!

 

Beste heer Kim,

We hebben je T-Mobile Thuis apparatuur nog niet ontvangen. Hier moeten we helaas kosten voor in rekening brengen. De boete voor het niet terugsturen van de apparatuur is € 75.00. Dit bedrag wordt verrekend met je abonnementskosten en eventuele gebruikskosten op je eerstvolgende factuur. Heb je de apparatuur al teruggestuurd? Dan kan je dit bericht als niet verzonden beschouwen natuurlijk.

Wat nu?
Hieronder zie je nog even welke apparatuur we graag terugkrijgen:
Modem

Wil je dit aan ons terugsturen? Dat gaat heel makkelijk:

1. Stop alle apparatuur (inclusief kabels en accessoires) in een doos.
2. Download het retourlabel via deze link.
3. Print het label en plak deze op de doos of laat het label scannen op je telefoon bij het postkantoor.
4. Stuur de doos met apparatuur gratis terug. Versturen kan bij elk PostNL Servicepunt (www.postnl.nl).

Lukt het niet om het retourlabel te downloaden? Ga dan met je 3S code (3SCFUS9646069) naar het postkantoor en laat het daar printen. Je kunt ook naar My T-Mobile Thuis, daar vind je instructies als het niet lukt met het retourlabel.

Vergeet niet het verzendbewijs goed te bewaren tot je bericht krijgt dat het pakket binnen is.

Vragen?
Bekijk de status van je bestelling en de meest gestelde vragen in My T-Mobile Thuis, kijk voor de algemene informatie op t-mobile.nl/retourpakket of vraag het aan onze specialisten van de Community op t-mobile.nl/vragen.
Met vriendelijke groet,

Team T-Mobile Thuis

Reputatie 7
Badge +9

Hi @nari8897, I'd love to check our background processes to make sure it's fixed. Normally we can do this with your e-mailadres linked to the Community, but not in this case. Can you please provide me your zip code, house number, date of birth and the last four digits of your billing account through a private message. You can do that by clicking on my profile. Thanks in advance! 

Reageer