Beantwoord

Returned equipment

  • 7 October 2022
  • 7 reacties
  • 136 Bekeken

Hello,

I returned the equipment for T-mobile huis internet through the postNL. But I got an email that it’s not returned yet. Can you check please? 

 

Thank you

 

Nari Kim

icon

Beste antwoord door Lisa 7 October 2022, 11:09

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7

Hi @nari8897, thanks a lot for checking this! I directly took a look into the system and I see that we received the partial hardware. I see that the modem is missing. Did you send all the equipment back to us? If so, do you still have the shipping receipt. If you share this over here I can make an adjustment in the system so the system knows that you returned all the equipment. Please let me know, because I lope to help you. 

Hello, 

Thank you for your reply. I am sure that I put everything I initially received from the package in one box when I return it. Of course I put the modem in the box as well. And I attached the shipping receipt below.

 

Reputatie 6

Thanks for sending the shipping receipt @nari8897. No worries, we're going to fix this! It looks like something went wrong in the distribution center, they probably didn't register the modem as returned. There is a change that you will receive an invoice because of this. If this happens, can you please send another message in this topic so we can make a credit invoice for you? Thank you in advance!

Thank you for your help! But yesterday I got another email that the equipment was not returned yet… Can you check again for me please? Below, you can check the content of email I received yesterday. Thank you!

 

Beste heer Kim,

We hebben je T-Mobile Thuis apparatuur nog niet ontvangen. Hier moeten we helaas kosten voor in rekening brengen. De boete voor het niet terugsturen van de apparatuur is € 75.00. Dit bedrag wordt verrekend met je abonnementskosten en eventuele gebruikskosten op je eerstvolgende factuur. Heb je de apparatuur al teruggestuurd? Dan kan je dit bericht als niet verzonden beschouwen natuurlijk.

Wat nu?
Hieronder zie je nog even welke apparatuur we graag terugkrijgen:
Modem

Wil je dit aan ons terugsturen? Dat gaat heel makkelijk:

1. Stop alle apparatuur (inclusief kabels en accessoires) in een doos.
2. Download het retourlabel via deze link.
3. Print het label en plak deze op de doos of laat het label scannen op je telefoon bij het postkantoor.
4. Stuur de doos met apparatuur gratis terug. Versturen kan bij elk PostNL Servicepunt (www.postnl.nl).

Lukt het niet om het retourlabel te downloaden? Ga dan met je 3S code (3SCFUS9646069) naar het postkantoor en laat het daar printen. Je kunt ook naar My T-Mobile Thuis, daar vind je instructies als het niet lukt met het retourlabel.

Vergeet niet het verzendbewijs goed te bewaren tot je bericht krijgt dat het pakket binnen is.

Vragen?
Bekijk de status van je bestelling en de meest gestelde vragen in My T-Mobile Thuis, kijk voor de algemene informatie op t-mobile.nl/retourpakket of vraag het aan onze specialisten van de Community op t-mobile.nl/vragen.
Met vriendelijke groet,

Team T-Mobile Thuis

Reputatie 7

Hi @nari8897, I'd love to check our background processes to make sure it's fixed. Normally we can do this with your e-mailadres linked to the Community, but not in this case. Can you please provide me your zip code, house number, date of birth and the last four digits of your billing account through a private message. You can do that by clicking on my profile. Thanks in advance! 

Hello,

I just checked that T-mobile home asked me for transferring 75 euros. I made sure that I returned the package and sent my personal information before. I wonder why they keep sending me the email even though I canceled the subscription and returned the package all good. Can you please check again that my return was done?

 

 

This is the email I got today below.


Beste heer Kim,

We stuurden je een herinnering voor een openstaand bedrag van €75,00. We zien dat het bedrag nog niet op onze rekening staat. Betaal het openstaande bedrag binnen 14 dagen, anders worden je T-Mobile Thuis dienst(en) geblokkeerd. Je kunt dan niet meer Internetten, TV kijken en/of bellen. 

Heb je al betaald? Fijn! Dan mag je dit mailtje meteen weggooien.

Snel betalen via iDEAL
Het bedrag overmaken gaat het snelst via iDEAL. Klik hier of plak deze URL: https://www.t-mobile.nl/online-payment?token=cb719d542f00cf65a3ac2a99e5b785fc direct in je browser. Je betaling wordt binnen een paar uur verwerkt en zichtbaar in My T-Mobile Thuis.

Extra incassokosten
Omdat we de betaling niet op tijd ontvangen hebben, brengen we €15,00 buitengerechtelijke incassokosten in rekening. Deze kosten vind je op je volgende factuur.

Openstaande rekening(en)
Hieronder zie je een overzicht van jouw openstaande facturen.
 

Factuurnummer Datum factuur Vervaldatum Openstaand bedrag in € 
TMT1027886051 2022-12-07 2022-12-23 75,00

Zelf overmaken
Je kunt het bedrag ook zelf overmaken. Dan duurt het wel langer voor je betaling verwerkt is. Maak het openstaande bedrag van € 75,00 over naar rekening NL95COBA0637055934 t.n.v. T-Mobile Thuis. Doe dit altijd onder vermelding van je klantnummer (JAK77148) ‘spatie’ factuurnummer (zie bovenstaande tabel). Een handmatige betaling wordt binnen 3 dagen verwerkt en zichtbaar in My T-Mobile Thuis.

Heb je nog vragen?
In My T-Mobile Thuis vind je jouw facturen en de betaalstatus. Via onze Online Klantenservice vind je antwoord op veel vragen. Heb je betaald en is je betaling niet binnen een paar uur (iDEAL-betaling) of 3 dagen (handmatige betaling) verwerkt? Stuur ons dan een betaalbewijs via credit@t-mobilethuis.nl. Zorg dat deze informatie goed leesbaar is:

  • Het bedrag dat je hebt betaald;
  • De datum dat je hebt  betaald;
  • Het rekeningnummer vanaf waar je hebt betaald;
  • Het rekeningnummer waar je naar hebt betaald.

Wij controleren je betaling en als deze klopt verwerken 'm zo snel mogelijk. 

Vriendelijke groeten,

T-Mobile

 

 

 

Sincerely,

Nari

Reputatie 7
Badge +9

Hi @nari8897, thank you for reaching out! I immediately started looking for you. I saw that the modem was simply not ticked off. I have now rectified it in our system! I wish you all the best.

Reageer