Beantwoord

Sinds 28.11. geen Wifi thuis

  • 15 December 2022
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Ik heb al derde week geen Wifi Thuis, T mobile meldt iedere keer wat anders, monteur geweest, die is weer weg gegaan met bericht maandag zou het werken, het is al 2 weken geleden en niks werkt, klanteservice erg slecht, niemand weet iets zinvols te vertellen over het probleem, ze beloven dat ik word terug gebeld en niemand belt …. heel slecht dit, kost me erg veel tijd en energie en geld om steeds achter aan gaan , de betaling hebben ze wel afgeschreven 

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 15 December 2022, 13:19

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Ivana Vys, goed dat je hier een topic voor aanmaakt en sorry dat je nog geen internet hebt, dit stoot mij tegen het zere been! Ik ben daarom meteen in je abonnement gedoken omdat ik dit zo snel mogelijk voor je op wil lossen. Zo te zien is inmiddels de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL ingeschakeld omdat het probleem in hun netwerk ligt. Zij zullen jou vandaag of uiterlijk morgen terugbellen. Wij gaan druk op KPN NetwerkNL zetten en ik verwacht dat zij je snel met dé oplossing kunnen voorzien, dit moeten én zullen wij voor je recht gaan zetten!

Reageer