Beantwoord

slechte wifi


Goedemiddag,

tot aan 31 december 2020 heb ik meerdere monteurs binnen gehad, omdat mijn WiFi in huis slecht is. eerst advies van tmobile om mijn snelheid te verlagen, werkte niet. Toen weer contact, een monteur. Deze ging wat kijken en doen. Werkt niet . Daarna weer contact tmobile, volgende monteur. Bleek de demping niet goed. Geen verbetering daarna. Daarna weer monteur, zelfde verhaal. Daarna weer contact, weer monteur. Geen verbetering. Ik was er toen even klaar mee. Ik heb trouwens 1 maal  25 euro korting gekregen, vanwege het ongemak, verder kon tmobile niks doen. Ik heb zelfs om een andere router gevraagd, maar omdat degene die ik heb, volgens een monteur nog goed is, krijg ik geen andere om te controleren of dat beter werkt.
Ik blijf onstabiele WiFi houden, tot en met de dag van vandaag. Sommige plekken in huis valt ie weg, interactieve tv werkt niet goed, buffert regelmatig, staat het beeld stil, of de verbinding is weg, zodat ik weer opnieuw het wachtwoord moet invoeren.

over de monteurs geen klachten , die proberen wat ze kunnen,  maar vind het jammer dat vanuit tmobile geen passende oplossing komt.

Als ik geen mobiel abonnement had gekoppeld aan tmobile thuis, had ik al een andere provider gezocht. dit gaat wel gebeuren zodra ik een ander mobiel abbonement kan afsluiten.

ik weet niet wie dit allemaal leest, maar ik ben geen fan tmobile thuis. 
 

mvg, thomas
 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 5 May 2021, 18:51

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Er is sinds die monteur bezoeken een nieuwe uitbreiding gekomen. Dit lost via een mesh systeem  dekking issues op.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Thomas van hulst 

Gaat het om glasvezel en heeft de monteur zelf ook geen andere modem die hij misschien bij had getest?

Een moderator zou de verbinding naar jouw huis wel kunnen controleren, ik weet niet of je zelf nog een router thuis hebt liggen om aan te sluiten en instellen?

Goedenavond, glasvezel idd, deze lijn is gecontroleerd. ze hebben de router gecontroleerd en verder hebben geen andere router aangesloten. Ik weet niet of hij er 1 bij zich had. Ik ga een andere router proberen. Kijken of deze beter werkt. Bedankt voor de reactie in ieder geval 

Ik zal tmobile nog eens bellen, kijken wat die uitbreiding inhoudt. Dank

Reputatie 7
Badge +15

@Thomas van hulst 

Die uitbreiding gaat over WiFi plus dat je kan nemen om de draadloze verbindingen te verbeteren maar ik lees dat je bekabeld ook problemen hebt? In dat geval zal eerst de bekabelde verbinding in orde gemaakt moeten worden voordat je naar het verbeteren van de draadloze verbindingen kan kijken.

Dank voor de info, ik ga gelijk aan de slag met uw informatie 

dank.

Reageer