Na een jaar of 10 klant te zijn geweest bij Ziggo de overstap gemaakt naar T-Mobile glasvezel. De reden was dat Ziggo de snelheid afspraken niet nakwam en geen oplossing bood.
Woon in Den Haag en maak gebruik van T-Mobile haar eigen onlangs aangelegde glasvezel netwerk.
Na problemen met aanleggen van glasvezel (heeft lang geduurd door foutieve notering telefoonnummer T-Mobile medewerker en dubbel abonnement) eindelijk sins een maandje of 2 glasvezel in de running.
Helaas best wel wat last van drop outs en de snelheid wordt nooit gehaald. Kom er zelfs niet in de buurt. Ook bekabeld niet.
Maak gebruik van de Zyxel T-50 modem/router. Heb zelf een TP-Link Archer AX50 maar deze is momenteel niet aangesloten.
Hier een screenshot van de wifi verbinding in dezelfde kamer als de modem.
Belangrijk om te weten:
- Ik heb enkel internet van T-Mobile, geen overige diensten.
- Eventueel zou ik de Zyxel modem kunnen vervangen door de Archer AX-50 mocht dit nodig zijn om de problemen op te lossen.
Zou dit graag op willen lossen. Zou toch wel in de buurt willen komen van de 900/950 up en down .
Beste antwoord door Waqqas
Bekijk origineel