Beantwoord

Uponor Smatrix pulse

  • 23 May 2023
  • 4 reacties
  • 110 Bekeken

Ons WKO installatie heeft een eigen app (die naar mijn mening slecht functioneert) Uponor Smatrix pulse. Via deze app is het mogelijk om de Temperatuur te regulieren in onze woning, maar helaas krijg ik het niet voor elkaar om de app verbinding te laten maken met onze WIFI router.

Ik heb buren in het pand gevraagd voor hulp, maar zij hebben andere internetproviders en krijgen het wel voor elkaar.

Mijn vermoeden is dat de zyxel t-54 iets blokkeert, maar kan niet achterhalen wat ik moet veranderen. 

 

icon

Beste antwoord door Reaper-5150 23 May 2023, 14:26

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1

Je zou kunnen proberen het (wko app) een reset te geven en weer aan te melden op Wifi 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Reaper-5150 

Bij de buren kan de app dus wel verbinden met de router?

Wat je kan proberen :

In je webbrowser naar 192.168.1.1 gaan en inloggen met admin en het Login Password dat achter de router staat, 5 GHz uitschakelen bij de WiFi instellingen.

Wat ook kan is in het menu naar netwerkinstellingen, draadloos, algemeen gaan en onderaan bij beveiligingsmodus WPA2-PSK kiezen en toepassen.

Hallo @Reaper-5150 

Bij de buren kan de app dus wel verbinden met de router?

Wat je kan proberen :

In je webbrowser naar 192.168.1.1 gaan en inloggen met admin en het Login Password dat achter de router staat, 5 GHz uitschakelen bij de WiFi instellingen.

Wat ook kan is in het menu naar netwerkinstellingen, draadloos, algemeen gaan en onderaan bij beveiligingsmodus WPA2-PSK kiezen en toepassen.

Dankjewel dit was de oplossing !

Reputatie 1

5ghz uitschakelen betekent dat je er zelf ook geen gebruik van kan maken en dat lijkt me zonde omdat je daar grotere Wifi snelheden op kan bereiken.

Beter lijkt het me om een extra wifi 2.4Ghz aan te maken met eigen naam en met de instellingen zoals waqqas ze beschreef zodat je nog gebruik kan maken van de 5Ghz Wifi band voor de mesh band steering.

 

 

Reageer