Beantwoord

Vigor Draytek 2132 vervanging???

  • 5 December 2022
  • 11 reacties
  • 137 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hallo ,

 

Ik heb helaas nog een heel oud modem.

de Draytek Vigor 2132 .

Ik zie dat de afgelopen jaren iedereen met nog deze oude rotzooi een vervangend apparaat heeft gekregen .

 

Slaan jullie de trouwe klanten over ?

 

Vanuit de klantenservice krijg alleen maar de optie om een reset te doen.

het apparaat is oud , niet meer veilig en werkt niet meer.

 

 

Alle WiFi gestuurde apparaten zitten zonder data .

 

 

icon

Beste antwoord door Lisa 6 December 2022, 10:54

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7

Hi @HJJJ84, hartstikke goed dat je dit aangeeft! Ik help je hier met alle liefde mee en heb meteen geregeld dat het Draytek modem wordt omgewisseld voor onze Zyxel T-50. Zodra het systeem deze aanvraag heeft verwerkt, kun je jouw bestelling volgen in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/bestellingen. Laat je het weten, zodra de Zyxel up and running is, of alles werkt als een tierelier? Weet dat je hier altijd mag aankloppen! 🍀

Heey Lisa ,

 

fijn dat er nu wel iemand naar me luistert.

is dit wel een glasvezel modem ? Mag ik dit zelf wel installeren ?

 

 

Reputatie 7

Hi @HJJJ84, yes - dit is zeker een Glasvezel modem! Ik heb Guidion aangestuurd om het modem bij jou te installeren. Dit dient altijd door een monteur uitgevoerd te worden, omdat de aansluiting anders is en ik raad je dan dus niet aan om dit zelf te installeren. Weet jij zo voldoende? 

Ik zag een mail om een afspraak te maken .

alleen heb ik vorige week al een afspraak gemaakt met de monteur. 
deze komt vrijdag .

 

neem aan dat hij dit in dan ook kan doen ?

weet alleen niet of het modem dan al bij mij thuis is .

neem aan dat de monteur zelf ook dit modem voor de zekerheid bij zich heeft ?

 

bedankt trouwens voor je snelle reactie 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @HJJJ84, goed dat je dit aangeeft! De monteur heeft dit modem niet bij zich. Je hebt een nieuw bericht van Guidion ontvangen om een afspraak in te plannen voor de installatie van het nieuwe modem. Ik zie dat je deze inmiddels hebt gemaakt voor aanstaande zaterdag. Check wel voor de zekerheid de levering van het modem via de trackinglink die je snel zult ontvangen van de postbezorger. Je weet dan zeker dat het modem aanwezig is voor het bezoek van de monteur. Dit komt helemaal in orde, super veel succes!

Heey chayenne ,

 

heb idd een afspraak gemaakt voor de monteur . Tevens de afspraak die ik had voor vrijdag geannuleerd.

 

 De link is binnen van dhl . Nu maar hopen dat het ook voor zaterdag binnen gaat komen .

Bedankt voor alle hulp.

Reputatie 7

Hi @HJJJ84, super dat je de afspraak hebt ingepland! Merci voor het doorgeven, helemaal top. Houd je ons hier op de hoogte? 😊 We horen het graag .

Hoi @Lisa,

Kan mijn modem ook vervangen worden? Beschik over een Draytek 2132F waarvan de WiFi dekking op z’n allerminst niet heel fantastisch is.

Ik heb een aparte mediaconverter, deze ben ik dus niet nodig.

 

Met vriendelijke groet,

 

Jelle.

Reputatie 6
Badge +2

@JeLLeT Ik heb dit gelijk voor je aangevraagd! Ik verwacht dat je hier begin volgende week bericht over ontvangt. 

@JeLLeT Ik heb dit gelijk voor je aangevraagd! Ik verwacht dat je hier begin volgende week bericht over ontvangt. 

Dankjewel @Teresa van Odido! :D

Reputatie 6
Badge +2

@JeLLeT Heel graag gedaan! 😀

Reageer