Beantwoord

wachtwoord werkt niet meer

  • 23 July 2021
  • 4 reacties
  • 1015 Bekeken

Hi, ik heb sinds een week T-mobile glasvezel. Na nogal wat opstart problemen leek het allemaal te werken, alleen werkt het wachtwoord van het modem niet meer. Ik heb er niets aan veranderd maar sinds vandaag heb ik dat probleem: Ik krijg telkens de melding onjuist wachtwoord. Ik kan wel een QR code op het modem scannen en zodoende mijn telefoon inloggen op het netwerk, maar dat werkt niet voor mijn andere apparaten zoals mijn Smart TV of sonosbar. 

Heeft iemand enig idee hoe dit te herstellen is?

Groet! Paul

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 26 July 2021, 10:30

Bekijk origineel

4 reacties

Hi, ik heb sinds een week T-mobile glasvezel. Na nogal wat opstart problemen leek het allemaal te werken, alleen werkt het wachtwoord van het modem niet meer. Ik heb er niets aan veranderd maar sinds vandaag heb ik dat probleem: Ik krijg telkens de melding onjuist wachtwoord. Ik kan wel een QR code op het modem scannen en zodoende mijn telefoon inloggen op het netwerk, maar dat werkt niet voor mijn andere apparaten zoals mijn Smart TV of sonosbar. 

Heeft iemand enig idee hoe dit te herstellen is?

Groet! Paul

Heb je toevallig al gekeken of de stappen die omschreven worden op deze pagina, werken ?

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Carhartt101 

Kan je eens een fabrieksreset van de Zyxel-T50 uitvoeren door het resetknopje achter de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld?

De instellingen zouden dan naar default moeten gaan en de wachtwoord op het kaartje moet dan werken.

Verder lijkt het erop dat je abonnement administratief nog niet in orde is.

Jazeker, maar als ik inlog op thuismy- tmobile krijg ik de melding dat mijn modem nog niet actief is, hetgeen niet klopt want hij werkt gewoon. Ook denk t mobile dat mijn installatiepakket nog onderweg is. 
 

maar het modem is geïnstalleerd door tmobile, werkt na twee bezoeken van kpn installateurs, maar ik heb nu problemen met het wachtwoord 

ben nog niet onder de indruk van hoe dit allemaal loopt  🧐

 

 

 

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Carhartt101,

Goed om te zien dat je inmiddels een telefonische collega van mij hebt gesproken en dat je de Wireless Key hebt gevonden waarmee je in kan loggen op de Wifi. Mooi dat alles nu werkt! :smile:

Het vermoeden van @Waqqas klopt inderdaad en ik zal ervoor zorgen dat jouw abonnement binnenkort actief wordt gemeld. Hierna kan je alle opties binnen My T-Mobile Thuis gebruiken.

Veel plezier nog met het internet!

Reageer