Beantwoord

Wanneer komt er een oplossing

  • 20 December 2021
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Al bijna een week heb ik geen WiFi de stroom storing in mijn omgeving is inmiddels al opgelost maar ik ervaar nogmaals de zelfde problemen de wereldbolletje op mijn zyxel modem brandt rood apart is goed aangesloten de klantenservice tig keren gesproken krijg steeds de zelfde antwoord met we hebben uw probleem door gezet naar technische afdeling die nemen contact met u op zie foto van de aansluiting van mijn modem 

 

icon

Beste antwoord door Rugiyo 21 December 2021, 17:38

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7

Hi @Rugiyo, heel goed dat je via deze weg aan de bel trekt! Ik wil je heel graag meer duidelijkheid geven, zodat je weet waar je aan toe bent. Ik zie dat er zich van alles afspeelt achter de schermen, dus wij zitten zeker niet stil. Ik zie dat de netwerkbeheerder de plandatum aan jou heeft doorgegeven voor een afspraak. Heb jij dit inmiddels ook gezien? Ik ben ontzettend blij dat zij vandaag langs zullen komen om dit voor jou te verhelpen. Ben jij hier onderhand ook van op de hoogte gesteld? Ik hoor het heel graag van je wanneer jij weer van een goede verbinding aan het genieten bent. Dan maak ik namelijk graag een vergoeding in orde voor de dagen dat jij zonder internet hebt gezeten. Houd jij mij op de hoogte? Fingers crossed dat jij vandaag weer van een perfecte verbinding aan het genieten bent! 💪

Hi @Lisa, dankjewel voor de reactie. De netwerkbeheerder is vanmiddag langs geweest en het probleem is inmiddels al verholpen. Het lag aan de glasvezel box.

Reputatie 7

Yay, ik ben echt heel blij om dit te lezen @Rugiyo! Fijn dat het is opgelost. Heel graag gedaan en maak er super fijne feestdagen van! 🎄