WAP6807 Firmware update

  • 7 April 2021
  • 1 reactie
  • 433 Bekeken

T-Mobile Firmware Update voor de WAP 6807 ?

 

Ik maak gebruik van 3 WAP 6807 WiFi punten in combinatie met een Draytek Vigor.

Ik probeer de 3 Wap6807 Wifi punten zo goed mogelijk samen te laten werken in een Mesh netwerk.

Bovenstaande werkt voor mij zo goed als mogelijk is met mijn bekabeld netwerk en niet via WiFi maar ik merk dat ik de Nodes af en toe opnieuw moet verbinden met de Controller, verder kan ik niet alle gegevens regelen via de inlog van de Controller maar ook niet via de MPro Mesh App.

Ook kom ik in de System Log allerlei foutmeldingen tegen waar ik als Linux Engineer m'n vraagtekens achter zet.

Ik las eind 2020 onder een Topic dat T-Mobile bezig is met een Firmware Update, het is nu april 2021 en ik heb nog niets gezien…

 

Met vriendelijke groet,

Leo


1 reactie

Reputatie 7

Hoi @Linux_man ,

Goed dat je het bij mij aankaart! Ik begrijp dat de ‘mesh’ niet goed tot stand komt en wil daar graag wat voor je aan doen. Omdat ik denk dat de wisselwerking tussen repeaters en modem beter kan, wil ik graag voor je kijken of een vervanging van het modem dé oplossing is. Ik vermoed dat als we de Draytek omruilen voor een Zyxel modem, dat dit een verbetering geeft aan de stabiliteit van het netwerk. Kan ik dit voor je in orde maken? Ik hoor het graag van je! 

Reageer