Beantwoord

WAP6807 Mesh up/down

  • 4 May 2021
  • 1 reactie
  • 178 Bekeken

Reputatie 1

Sinds vandaag een WAP6807 aangesloten voor een Mesh verbinding in combinatie met de T50.

Draadloos, lampje brand groen dus verbinding tussen T50 en WAP is prima, ook bekabeld zelfde probleem;

Volgende de Mpro app is de mesh continue up/down/up/down, daarbij merk ik ook dat een apparaat(google nest mini) die veel dichterbij de WAP als Modem staat continue weer verbind met de modem terwijl die dus eigenlijk met de WAP verbonden moet zijn. 

 

Apparaten lijken ook moeite te hebben te schakelen tussen beide AP's, blijft bijvoorbeeld verbonden met WAP zelfs direct naast modem die veel beter signaal en snelheid heeft. Daarbij sinds dit alles schakelt apparaat ook niet altijd automatisch naar 5ghz direct naast modem. 

 

Wat kunnen we hier aan doen? 

 

Firmware WAP is V1.00(ABTB.1)b11, in een andere topic over wegvallende verbinding las ik dat er een Firmware V1.00(ABTB.1)b14 is en dat die wellicht kan helpen, hoe zit dat?

 

Relevante topics:

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 6 May 2021, 15:26

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Arathonk, voor het gemak kopieer ik mijn reactie uit het andere topic: graag check ik voor je of een upgrade naar die firmware gepusht kan worden vanuit onze technische dienst. Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan kan ik je profiel inzien en controleren of de WAP die update kan krijgen. Kun je me ook meteen het MAC-adres en serienummer van de WAP met problemen toesturen, alsjeblieft? Thanks alvast voor je medewerking!

Zou je het de volgende bij maximaal één topic willen houden, alsjeblieft? Dat maakt het overzichtelijker en makkelijker om je sneller te helpen! 😉

Dit topic zal ik nu sluiten.