Beantwoord

Weergave verbindingen in T54 als bekabeld i.p.v. draadloos

  • 24 November 2022
  • 7 reacties
  • 444 Bekeken

Als ik op de T54 modem inlog en naar de verbindingen kijk.

Zie ik dat alle verbindingen die via de wap6807 (mesh) binnenkomen, als bedraad worden weergegeven.

In de MPro Mesh app idem, alle verbonden apparaten via de mesh als bedraad

De apparaten die rechtsreeks verbinding maken met de modem worden wel goed (draadloos verbonden) weergegeven

Na herstart van de mesh is het wel even goed

Het maakt voor het gebruik niet uit, prima en stabiel wifi maar toch ergens geen goede kommunicatie tussen mash en modem.

icon

Beste antwoord door Lisa 29 November 2022, 10:20

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @rongraaf1 

Is je wifi punt toevallig bedraad aangesloten? 

Welke FW versie staat er op je T54 en Wifi punt?

Nee wifi punt (Mesh) is via wifi aangesloten

T54 heeft firmware V5.17 (ABZC.0)T54C_B12

Mesh heeft firmware V1.00(ABTB.2)b22W

Beide dus de nieuwste firmware

Reputatie 7

Hi @rongraaf1, top dat je hiervoor aanklopt en dankjewel voor deze aanvulling! Kun je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan neem ik graag een kijkje achter de schermen. Merci! 

Reputatie 7

Hi @rongraaf1, ik wil graag de terugkoppeling van mijn collega met je delen! We zijn bezig met een nieuwe firmware waar die hele pagina wordt veranderd. Zodra hier meer over bekend is, dan laten we dat weten. Er wordt dus aan gewerkt! 😊

Bedankt Lisa.

Inmiddels nieuwe firmware ontvangen.

Dit probleem is nu opgelost maar nieuwe gecreëerd. Als je een naam van een connectie aanpast,  b.v. Tv-Kamer i.p.v. unknown dan is na een tijdje mijn toegewezen naam weer gereset in unknown

Reputatie 7
Badge +4

Dit probleem is nu opgelost maar nieuwe gecreëerd. Als je een naam van een connectie aanpast,  b.v. Tv-Kamer i.p.v. unknown dan is na een tijdje mijn toegewezen naam weer gereset in unknown

Thanks voor het melden. We hebben het kunnen reprodcuren en het is gemeld bij de leverancier. 

Reageer