Beantwoord

wel internet verbinding maar kan niets openen

  • 12 July 2021
  • 4 reacties
  • 47 Bekeken

Hallo, 

sinds vorige week woensdag ongv heb ik problemen met mijn internet s ochtends/begin middag toen ik thuis was niks aan de hand later toen ik terug kwam verbind mijn telefoon zoals altijd gwn met de WiFi alleen kan dan niks niet op Facebook dan laat hij half insta zegt hij fout met laden Snapchat blijft op laden staan, YouTube ook. Heb alles al geprobeerd kwa resetten telefoon op nieuw op gestart maar niks helpt. Weet iemand waar dit weg kan komen. Vind beetje zonde van mijn mbs op daar elke keer op te moeten terwijl ik gewoon internet van jullie heb 

 

groetjes

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 14 July 2021, 09:23

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo @Jason , 

het is gelukt heb met de klantenservices gebeld dus is gefixt ☺️

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @joycekallenkoot 

Wil je ook delen wat het probleem was volgens de klantenservice?

Het kan nuttig zijn voor andere mensen 🙂

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @joycekallenkoot, lukt het met de tips van Waqqas? Zo niet, neem eens een kijkje in onze Thuis Wiki en dan specifiek in dit artikel: 

Daar staan alle stappen die je kunt doorlopen om de Wifi te optimaliseren thuis. Indien het nog niet werkt, laat het ook dan weten, dan pakt de Community het verder op voor je!

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @joycekallenkoot 

Heb je een Zyxel en is voor de rest het bedraad internet en via de WiFi gewoon snel en stabiel?

Misschien kan je eens kijken of het aanpassen van de DNS instellingen werkt door in te loggen in je modem.

Reageer