Beantwoord

Wi-Fi Thuis

  • 18 February 2023
  • 38 reacties
  • 304 Bekeken


Toon eerste reactie

38 reacties

Ok, duidelijk. Afwachten, wat houdt dat in: weken, maanden of jaar/jaren?

 

Het is niet eerlijk lijkt mij, ik betaal elke maand voor dat kastje, terwijl het hoogstwaarschijnlijk beschadigd/kapot is. 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Aileen.V., ik had dat graag gelijk voor je geregeld, alleen kan dat op dit moment niet doen. De order, van de migratie, staat namelijk open, dan wordt dat in mijn systeem geblokkeerd. Ik zal eerst de migratie moeten afwachten. 

 

Zou je niet alvast ..... . dat kastje omruilen. 1 jaar geleden had ik dezelfde problemen. Ze zouden mij toen al een nieuwe opsturen. Is nooit gedaan.... snik snik

 

Hey @Aileen.V., lijkt er op dat er misschien een foutje in de WAP zit. Ik wilde deze gelijk omruilen voor je, 

Reputatie 7
Badge +9

@Aileen.V. geen zorgen! Met een netwerkmigratie ga je van DSL naar glasvezel. DSL gaat namelijk helemaal uiteindelijk helemaal verdwijnen, dit duurt nog wel een tijd. Ik heb je dossier inderdaad bekeken, daar is redelijk wat gebeurt. Als je liever telefonisch contact wil kan je het beste naar dit nummer bellen: 0800-0092. Zij kunnen je ook alles vertellen over de migratie.

Wat bedoel je met migratie Tommie? Is het niet makkelijker om te bellen? Ik ben zo bang dat het weer fout gaat. Kijk maar in mijn dossier

Reputatie 7
Badge +9

@Aileen.V. dat is gek! Ik zie hier dat er op 7 januari gecommuniceerd is met een collega over de migratie. Staat je hier niks van bij? Dan zal ik contact opnemen met de desbetreffende collega.

Hoi Tommie, ojeeeeee.... ik hoop niet dat het weer fout gaat, want het zegt mij niks dat ik netwerkmigratie besteld heb.at zegt mij. Zo en zo heb ik echt niks besteld Tommie. 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Aileen.V., lijkt er op dat er misschien een foutje in de WAP zit. Ik wilde deze gelijk omruilen voor je, alleen zie ik in het systeem staan dat je een netwerkmigratie hebt besteld. Ik zou hier eerst op moeten wachten voordat ik de omruiling in gang kan zetten. Wil je mij op de hoogte houden in dit topic, zodra de migratie is voltooid? Dan kan ik dit gelijk voor je in orde maken! 

Hoi Tommie, WAP, resetten en bekabeld gedaan. Alles gaat goed gelukkig. Maar.... middelste lampje brandt de ene keer wel en de andere keer niet. Bovenste en onderste is de groene kleur zeer duidelijk te zien. De middelste moet ik heellll goed kijken of ie wel of niet brandt.

Gr.,

Aileen

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Aileen.V., fijn om te horen dat het internet het doet! Heb je geprobeerd om de WAP te resetten en opnieuw, bekabeld, aan te sluiten? Brandt het Link lampje (middelste lampje) nu wel? 

Hoi Cal, 

Diverse keren vandaag de handleiding gevolgd. Ook de instructies voor Wifi Plus. 

 

Nou, ik durf het niet te hardop zeggen, maar de aanhouder wint, Ik heb nu wifi. 

 

Mijn Wifi Plus die ik extra in huis heb, heb ik op verschillende plekken neergezet, met als doel het middelste knopje (wifi) ook aan de praat te krijgen. Tot nu toe is dat (middelste knopje) niet gelukt. Brandt niet. Mijn powe lampje en WPS lampje branden wel. Mijn Wifi van mijn Zyxel Modem T-50 doet het nu wel goed. Misschien dat mijn Wifi Plus vervangen moet worden?

Cal & Team Community, bedankt voor jullie support, top. 

 

Hartelijke groet,

Aileen 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Aileen.V., goed dat je hier een topic voor aanmaakt en sorry dat dit al lang duurt, dit had ik ook liever heel anders gezien! Zo te zien stond gisteren de Wifi band uit op het modem en staat deze inmiddels weer aan. Ik neem aan dat je hiermee ook ongeremd van de Wifi kan genieten? Als de TV het doet werkt vrijwel altijd ook de Wifi, alleen kan deze per ongeluk uit staan. Hiervoor kan je de Wifi of WLAN knop gebruiken aan de zijkant van het modem.

Ondertussen zorgen wij dat de lijn uiterst stabiel blijft!

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Aileen.V. 

Heb je een Zyxel modem/router van T-Mobile en werkt de WiFi zonder versterker wel?

Bij het installeren van de versterker neem deze handleiding zorgvuldig door :

https://community.t-mobile.nl/wifi-535/installatie-en-gebruik-van-wifi-plus-voor-het-zyxel-modem-324622

Reageer