Beantwoord

Wi-Fi Thuis

  • 18 February 2023
  • 38 reacties
  • 304 Bekeken


Toon eerste reactie

38 reacties

Reputatie 7
Badge +9

@Aileen.V. kan je het modem een powerflip geven?

  1. Haal het modem van het stroom
  2. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact.

Werkt het internet nu wel weer?

 

Tommie, kijk in mijn dossier. Ben telefonisch een hele tijd met een collega van u aan de telefoon. Hij belt mij zo terug. Alles wat fout kan gaan gaat fout. Hij denkt de oorzaak te weten. Hij belt mij zo...... je hoort nog van me

Hoi Tommie,

 

Update: monteur zou langskomen met een nieuw kastje. Tot de dag van vandaag zijn ze niet gekomen. Telefonisch heb ik het wel kunnen oplossen met een collega van jullie daar.

Bijna alles doet het, maar nu blijkt dat ik geen internet heb op de slaapkamer. Het gekste, de TV is wel verbonden met WiFi. En nu...... ?

Reputatie 7
Badge +9

@Aileen.V. alles wordt pas na de tijd gelogged in ons systeem. Daarom heb ik dit niet kunnen zien. Hopelijk lukt het via de telefoon. Zo niet, geef maar een gil!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Aileen.V., ik had dat graag gelijk voor je geregeld, alleen kan dat op dit moment niet doen. De order, van de migratie, staat namelijk open, dan wordt dat in mijn systeem geblokkeerd. Ik zal eerst de migratie moeten afwachten. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Aileen.V., bedankt voor je reactie! Ik hoor het graag zodra er actie wordt ondernomen.

Ok, duidelijk. Afwachten, wat houdt dat in: weken, maanden of jaar/jaren?

 

Het is niet eerlijk lijkt mij, ik betaal elke maand voor dat kastje, terwijl het hoogstwaarschijnlijk beschadigd/kapot is. 

 

 

Hoi Tommie, nou.... je hebt de juiste persoon "Stefano" naar ons gestuurd. Hij heeft heel lang aan het probleem moeten werken, maar het is hem gelukt!! GUIDION kan een hoop van hem leren! Het is een heel lang verhaalllllll Tommie. Kijk naar of Stefano een verslag heeft gemaakt. 

Het komt erop neer o.a. dat de modem inderdaad vervangen moest worden. Ook blijkt dat de Wi-Fi versterker dat mij aangeraden werd door TMOBILE overbodig was. Deze kan ik terug sturen, dat scheelt toch weer € 2,50 per maand. Hoe en waar kan ik deze retourneren? 

Alles werkt, ik hoop dat alles blijft werken. In ieder geval, nogmaals bedankt voor jouw geweldige service, medewerking en betrokkenheid. Klasse!!!

Een heel fijn weekend toegewenst. 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Aileen.V., als ik het goed begrijp, is alles geïnstalleerd na het telefoongesprek dat jij hebt gehad met de Klantenservice, maar nu blijkt dat in jouw slaapkamer de internetverbinding niet werkt? Is dit op één apparaat of heb je dit op alle apparaten? Het is wel vrij bijzonder dat er in slechts één bepaalde ruimte geen verbinding is. Werkt het wel wanneer je een UTP-kabel vanaf het modem naar je kamer trekt en bijvoorbeeld in een laptop of pc aansluit? 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Aileen.V., ik ben erg opgelucht en blij dat alles nu werkt! Je kan het wifi punt uit je abonnement halen via: My T-Mobile Thuis. Zodra je dit hebt gedaan ontvang je, als het goed is, een e-mail met de instructies hoe je het retour kan sturen. Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, geef maar een gil! Ik wens je een heel fijn weekend toe.

Hoi Jason,

 

Alleen 1 apparaat. Jason, het duurt al zooooo lang alles bij elkaar. Mij werd gegarandeerd dat een monteur langs zou komen om te kijken plus een kastje. Waarom komen jullie, jullie beloftes niet na.... Ik probeer zoooo geduldig te blijven, maar langzamerhand kan ik wel ontploffen van woede. Mijn rekeningen betaal ik altijd netjes en op tijd. Is er iets mis, dan doe ik niks anders dan smeken voor een monteur die jullie notabene zelf hebben aangeboden. Foeiiiii

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Aileen.V. ik heb je ticket in de gaten gehouden. Ik zie dat er contact is geweest en afspraken zijn gemaakt. Guidion komt langs om te kijken naar de WAP en zie dat er een deel wordt vergoed uit coulance. Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Aileen.V., de monteur had ook zeker langs moeten komen! Ik snap niet zo goed waarom dit niet gebeurt is. Ik help je graag verder, 

  • Doet het wifi-punt het nu wel?
  • Welk apparaat kan geen verbinding krijgen met wifi?

Kan je mij dit laten weten? Talk soon.

 

 

Reageer