wifi doet het nog steeds niet, al sinds vanmorgen

  • 22 February 2023
  • 11 reacties
  • 110 Bekeken

Heb zojuist het modem gereboot zoals beschreven wordt. Kan geen tv kijken of spotify gebruiken.

Woon inAlmere, 1324hh. Meer mensen nog steeds problemen?

 


11 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Kajadepaja, welkom op de Community. We hebben hier gisteren meerdere meldingen over gekregen. Dit is inmiddels opgelost. Kan je mij laten weten of alles het weer doet? Zo niet, duik ik er dieper in! Talk soon. 

Vanaf gistermiddag 14.15 uur een rood lampje. Geen internet, tv. Gereset, gereboot helemaal niks. Ook de gratis link met code voor 7 dagen wordt niet per SMS verzonden 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Sigaretje53, hier hebben wij gisteren meerdere meldingen over gehad. Dit is inmiddels verholpen. Een powerflip moet het weer herstellen. Kan je mij laten weten of je weet online bent? 

Wat is een powerflip

En nee nog steeds een rood lampje op de huwei kastje en op de modem.

Reputatie 7
Badge +4

Zo voer je een powerflip uit voor je modem:

  • Haal de stekker van je modem uit het stopcontact.
  • Wacht minimaal 10 seconden.
  • Sluit je modem weer aan op het stopcontact.
  • Wacht tot je modem is opgestart.
  • Test of de verbinding weer hersteld is.

Laat je ons wat weten? 😉

 

Powerflip werk niet dat is al een  paar x gedaan.

Op het glasvezel kastje knipperde ook een rood lampje.

Maar als je 't mobile bel dan wordt er steeds gezegd grote landelijke  storing .

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Sigaretje53 ik kijk graag me je mee! Ik kan alleen geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan kan ik er verder induiken. Talk soon!

Hoi tommy,

XXXX

ik hoop dat je wat kan betekenen.


Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

[Bewerkt door moderator]

Hoi tommy,

XXXX

ik hoop dat je wat kan betekenen.


Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Hey @Sigaretje53 ik kijk graag me je mee! Ik kan alleen geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan kan ik er verder induiken. Talk soon!

[Bewerkt door moderator]

Reputatie 7
Badge +9

@Sigaretje53 het is niet verstandig om je persoonsgegevens openbaar te delen. Deze heb ik daarom aangepast. Ik heb je privébericht ontvangen. Ik ben gelijk gaan kijken, zie dat er al een ticket voor je open staat. Onze techneuten gaan voor je aan de slag. Als ze hier meer over weten wordt er contact met je opgezocht!

Reageer