Beantwoord

WIfi, en tv,smartphone

  • 6 April 2022
  • 7 reacties
  • 61 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 6 reacties

HOI

ik heb nieuwe abbonement van T mobile , ik heb internet via wifi op mijn laptop maar mijn smartphone ziet wifi en verbind niet ,mijn TV ook.  TNX

icon

Beste antwoord door Waqqas 6 April 2022, 21:25

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Idora 

Voor je telefoon zou je eens kunnen kijken of netwerkinstellingen resetten helpt. Voor de tv wilt het misschien helpen om 5 GHz eens uit te schakelen en de tv verbinden met alleen 2,4 GHz of bedraad uiteraard.

Hoi

 mijn net is 2,4GHZ maar ty en smart phone herkent wifi maa verbind niet en krijg ik onjuist watchword.

 

TNX

Reputatie 7
Badge +15

@Idora

Heb je het wachtwoord aangepast of niet? Anders staat hij achter je modem indien niet aangepast.

Als je het wachtwoord niet meer weet dan zou je een fabrieksreset kunnen uitvoeren, je wachtwoord is dan weer hetzelfde als hoe hij achter de modem staat.

Hoi

ik heb niets veranderd ,mijn laptop  was goed en verbinding heb maar mobil en tv niet.

Reputatie 7
Badge +15

@Idora

Je geeft aan de melding onjuist wachtwoord te zien, dat betekent dat het wachtwoord dat je invoert niet juist is. Indien je het wachtwoord niet hebt aangepast kijk dan nog eens goed naar de kleine en grote letters, en cijfers.

Hoi

 ik heb nu verbinding met wifi maar nog geen tv.

 

Reputatie 7
Badge +15

@Idora 

Kan je de tv niet bekabeld verbinden? Welke melding krijg je nu op de tv als je wilt verbinden?