Beantwoord

Wifi Plus niet zichtbaar op apparaten

  • 14 February 2023
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Eergister heb ik mijn Wifi Plus volgens de instructies geïnstalleerd op de eerste verdieping. Nu probeer ik mijn apparaten (mobiele telefoon, laptop en spelcomputer) via de Wifi Plus te verbinden maar bij geen één van de apparaten is het zichtbaar als ik zoek op wifi netwerken. Alle lampjes branden groen. Gister al gebeld met T-Mobile zelf en via de UTP kabel is de Wifi Plus wel uit te lezen maar draadloos is hij plotseling verdwenen. 

 

Kan iemand mij hiermee helpen? 

icon

Beste antwoord door Sven-Odido 14 February 2023, 13:23

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @n.bhag

Ik zie dat ondertussen een van de appareten verbonden is met het Wifi Punt, klopt het dat het ondertussen is gelukt? 

De wifi punten nemen de naam over van het modem. Je zult geen losse netwerk naam zien. 

Hi Sven, 

Gister heb ik hem weer aangesloten en mijn chromecast ultra aangesloten op de Wifi-Plus. Nu heb ik er geen problemen nog mee gehad. 

'’De wifi punten nemen de naam over van het modem. Je zult geen losse netwerk naam zien.'’ 

Aaah vandaar. Dat was mij niet verteld. Ik heb mijn andere apparaten die op de eerste verdieping staan aangesloten op de modem zelf. Hetgene waarbij ik een kabel nodig heb (chromecast ultra) heb ik via de Wifi Plus aangesloten. 

Bedankt voor de uitleg! :) 

Hi @n.bhag

Ik zie dat ondertussen een van de appareten verbonden is met het Wifi Punt, klopt het dat het ondertussen is gelukt? 

De wifi punten nemen de naam over van het modem. Je zult geen losse netwerk naam zien. 

 

Reageer