Beantwoord

Wifi plus punt werkt niet meer

  • 27 October 2022
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

Reputatie 1
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Beste T-Mobile,

Ik heb 3 wifi plus versterkers in huis, waarvan er 1 het niet meer draadloos doet. Het ‘link’ lampje (middelste lampje) gaat niet branden zodra ik hem niet bekabeld in het stopcontact steek. Het maakt niet uit waar ik hem neerzet, dichtbij of verder weg van het modem. 

Als ik hem rechtstreeks op het modem aansluit met kabel gaat het lampje wel groen branden. Ik heb hem ook een keer gereset en de installatie procedure opnieuw gedaan. Bekabeld gaan alle lampjes op de juiste manier branden maar zodra ik hem dan loshaal van de kabel en hem draadloos ergens neerzet in huis dan blijft het middelste lampje uit. In de MPro Mesh app geeft hij ook aan geen verbinding te hebben met de wifi plus versterker.

De andere 2 wifi plus versterkers zijn bekabeld aangesloten en werken perfect. De 3e (die nu niet werkt) is de enige die ik niet bekabeld aangesloten heb omdat deze op zolder komt te staan

Is hij defect? Hij heeft het in het begin wel gewoon gewerkt.

icon

Beste antwoord door TechRacing93 28 October 2022, 07:10

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hi @Daz2L

Heb je het wifi punt gereset door het reset knopje 10 seconden ingedrukt te houden? Toen je opnieuw ging koppelen knipperen het Link lampje wel oranje? If not, dan lijkt die inderdaad defect te zijn. @Lisa kan je dan verhelpen. 

For the time being, gezien die bedraad wel werkt, sluit hem aan op de plek van een van de bedraade punten, en de bedraade even draadloos op zolder. Dan heb je in de tussentijd overal Wifi ;) 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Daz2L, super dat @TechRacing93 jou eerder al verder heeft geholpen! We hebben al even contact met elkaar gehad via een privébericht, maar voor de volledigheid kom ik er ook hier nog bij jou op terug. Zojuist heb ik een nieuw wifipunt jouw kant op gestuurd, zodat je de defecte kunt vervangen. Houd je ons hier op de hoogte of dit wifipunt het issue heeft opgelost? De bestelling kun je volgen in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/bestellingen. Ik hoor het graag van je! 🍀

Reageer